HELÖÖ
Yeni bölüme hoş geldiniz.
Bu bölümden sonra esas oğlanlarla tanışacaklar merak etmeyin gardaşlar.
Bölüm hakkında düşüncelerinizi çok merak ediyorum, eğer aklınızda yazmağım istediğiniz bir sahne varsa söyleyin.
İyi okumalar dilerim, umarım gününüz güzel geçiyordur.
Bölüm şarkısı: Esmeray - Unutma Beni.
Havalimanında çıktıktan sonra, yanıklardaki bir bankaya gibi elimde olan parayı Euro'ya çevirmiştim toplam,30 Euro olmuştu.
Emlakçıya gelmiştim.(Konuşmalar bundan sonra İngilizce geçiyor, sadece ilerleyen bölümlerde değişiklik olacak bu yüzden konuşmalarda yazım şekli farklı ola bilir).
Emlakçını önünde durdum. Kapıyı zorlada olsa aça bilmiştim.
"Hoş geldiniz hanım efendi, nasıl yardımcı ola bilirim?"
Girdiğim zaman emlakçı beni görüp konuşmaya başlamıştı.
"Merhaba, bana acil bir şekilde ev lazım."
"Anladım, hemen bu gün elimde, çok güzel bir ev var,6+2"
(Şu model, zenginiz ivit)
"Çok güzel, mümkünse hemen görmek istiyorum"
"Evet hemen göre biliriz evi"
Birlikte emlakçıdan çıkıp, evin olduğu yola gitmeye başladık. Ev yakın olduğu için arabaya ihtiyaç duymamıştık. Tahminen 45 dakika sonra eve gelmiştik. Ev çok büyüktü ve çok güzeldi.
"Evet ev burası, nasıl beğendinizim?"
"Evet beğendim, çok güzel bir ev"
Benim için çok büyüktü ama geleceğimde düşünüyorum, belki arkadaşlarımla bir yerde bile kala bilirdim. Eğer arkadaşım olursa tabii.
Evi gezdikten sonra kararımı vermiştim, hem yanımda market vardı ve okulumla aramda 30 dakikalık yol vardı.
"Evet hanımefendi, son kararınız nedir?"
"Son kararım, burayı satın alıcam"
Cümlede garip oldu ya. Neyse.
"Eminim kokmuşlarınız ile çok iyi anlaşacaksınız."
Ah bide o vardı demi komşular. Neyse onuda bir şekilde çözeceğim işte.
"Hemen satın ala bilimiyim evi?"
"Evet hemen satın ala bilirsiniz"
"Güzel, fiyatı ne kadar?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş'tüm (bxbxbxg)
Teen FictionVe kitapın sonu şöyle bitiyordu; "O lik gördüğü,tanıdığı güvendiği,sevdiği insan diğildi artık.Seven yanılmış,sevilen yabancılaşmıştı..."