Bölüm 4

176 15 1
                                    

=Aleyna'nın ağzından=

Beren'i iki iri yarı adam alıp götürmüştü kafayı yiycektim!Eğer dayımı arasaydım daha kötü olacaktı en iyisi Siraç'ı aramalıydım evet evet Siraç'ı aramalıydım!

Hemen Siraç'ı aradım ikinci çalışta açmıştı

-alo Sirac çok kötü bir şey oldu!

+ne oldu Aleyna!?

-Beren i iki tane iri yarı adam kaçırdı!

+nee ddin kaçırdılar mı?

-evet dayımı arayamam yoksa işler daha kötü olurdu!nolursun yardım et lütfen!

+tamam Aleyna tamam!

Tek şansımız Sirac ti nasıl olsa o herkesi çok iyi tanıyordu Allah'ım şu an ne yapıyordu acaba ?


=Siraç'ın ağzından=

Tek şüphelendiğim insan Cem di Cem ve onun köpekleri hemen Cemi aradım

-Lan şerefsiz senmi kaçırdın lan Berenimi?

+ooooo Sirac bey ne kadar akıllısınız?

-seni bulunca çok k9tü şeyler olucak!

+birazdan Berenede çok kötü şeyler olucak!

Ağgggg telefonu kapattı nefret ediyorum bu çocuktan acaba ne yapabilirdiki Beren'e dövemezdi de vuramazdıda işkence de yapamazdı hayır olamaz onunla yatabilirdi kızı bayıltır ona sahip olurdu bu Piç kesinlikle at çiftliğinde !

Hemen arabama binip yola koyuldum orası çok uzaktaydı ama hızlı gidersem bir derece yetişirdim!!!!!


=Beren'in ağzından=

Buraya geleli tam iki saat oldu ortalıkta kimse yoktu ve bu benim hiç hoşuma gitmemişti neredeydi bu millet ve beni kim kaçırtmıştı?

Şu an yatağın üstünde elim kolum bağlı yatıyordum bunu her kim yaptıysa şimdiden kendine mezar bakmalı bence ne babam ne de ben yaşatırdım onu!

Evet ben bunları düşünürken odaya biri girdi agggggggggg olamaz bu Cem anında bağırmaya başladım"seni şerefsiz bırak beni bırak ne istiyorsun benden?"Cem'in suratında piçimsi bir gülümseme yer aldı ve konuşmaya başladı "seni istiyorum ve birazdan benim olacaksın" şaşkın bir şekilde ona baktım "ciddimisin gerizekalı?" hala gülerek "hem de hiç olmayacak şekilde " dedi!

Oda ne t-shirt ünü çıkarttı ve pantolonunu altında sadece boxerı kaldı ay inanmıyorum şimdi şimdi hayır BN buna hazır değilim ve CEMLE asla Allahım sen bana yardım et yarabbim bu sapığın elinden kurtar beni!!!!

O kadar dua ettim ama hiç biri tutmadı Cem üstüme çıkıp ellerimi çözdü sonrada ayaklarımı kaçmaya çalıştım ama o kadar güçlüydiki hareket bile edemiyordum en korktuğum şey başıma geldi!Yavaşça benim t-shirt ümü çıkarttı heh iyimi kırmızı çamaşır giymiştim bide bana dönüp"eğer kaçmakta ısrar edersen seni daha çok zorlarım anladınmı?"dedi pis pis sırıtıp bana bakması hoşuma gitmiyordu lanet olsun ya!Daha çok tepindim belki kurtulma şansım vardı ama Cem bana okkalı bir tokat atınca kendime geldim ve kaçamayacağımı anladım tek yol vardı yalvarmak evet "cem bak lütfen bırak beni lütfen ya!" bir yandan ağlayıp bunu söylemek çok zor olmuştu ama nafile çocuk eteğimide çıkartmıstı!Ben çığlık atıp duruyordum o ise bana "uslu bir kız olursan canın çok yanmaz hadi ama tatlım!" diyordu ya ben dilenciye sahte paramı verdim de böyle sınanıyorum !Neyseki elinden kaçmıştım evin içinde çamasırlarımla koşuyordum amsalak kapıyı kilitlememişti benim peşimde boxerla koşuyordu ben "yardım edin" diye bagırıyordum o ise"buraya gel "diye bağırıyordu yarabbim ya bırakmıycak beni bu en sonunda yakalambaç bitti beni yakalayınca kucakladığı gibi yatak odasına götürdü ve" sen kaşındın sana yapmadığım eziyeti bırakmıycam bana mahkumsun!"dedi ben ise kahkaha atıp"sen öyle san babam olanları duyunca kesin öleceksin!"dedim o ise bana nah çekiyordu! Ve başladığımız yere geri döndük yine üstüme atladı bu sefer kesin elinde kalacaktım bana tecavüzb edip kızgın yağı üstümde gezdirip gözlerimi çay kaşığıyla çıkartıp gelinlik giydirip çalılıklara atarmıydı?Aaa ne saçmalıyorum ben tam beni aldı yorganın içine soktu tam boxerıda çıkartacaktıki içeriye Mete denen o çocuk girdi !Cem hışımla yorganın içine girdi Mete'ye "lan olum bittin sen tam zamanındamı gelinir lan bak küfür etmeyeyim diyorum diyorum zorla ettiren siktirgit lan defol bir hafta gözükme gözüme !" dedi Mete ise"sıçtırtma kız becermene Siraç geldi mal !"deyince gözlerimin içi parladı resmen beni kurtaracaktır bana aşıktı o zaman diye düşünürken Cem bana dönüp"boşuna sevinme kurtulamayacaksın "dedi ben sinirden boğazına yapıştım çocuk ellerimdeydi benim kararımla yaşayabilirdi çok zarar vermiycektim sadece gözünü korkutmak istiyordum onu serbest bıraktığım da uzun öksürük krizine girdi ellerimin tırnaklarının izi çıkmıştı bana döndü ve" artık iyice cezalar birikti bittim sen kızım"dedi ben ona"boş konuşma "dedim sonra pantolonunu giyip aşağıya indi ben ise oturmuş düşünüyordum eğer Sirac gelmeseydi bana neler yapıcaktı eğer kurtulamassam daha neler yapacaktı bilmem ama Sirac beni kurtarırdı emindim....


Aşağıdan bağırışma sesleri geliyordu kesin birbirlerine girmişlerdi!Daha bu düşüncenin üzerinden beş dakika geçtiğinde karşımda Siraç'ı gördüm ben hala çamaşırlarımlaydım bana bakıp" sana bir şey mi yaptı o Piç!"ben "hayır bir şey yapmadı sen gelmeseydin her şey çok kötü olurdu bana eziyet edeceğini söyledi!" çok korkmustum ve ağlıyordum o bana sıkı sıkı sarıldı ve "ama ben geldim ve hiç bir şey yapamaz" dedi ona sarılarak ağlıyordum ilk defa bu kadar çok ağlıyordum o ise kafasını başıma koydu"ağlamayı kes yoksa ben sana eziyet ederim!"dedi ben iğrenerek ona sarılmayı bıraktım "demek sende onun gibisin!" bana güldü ve"tabikide seni yatağa atmam başka cezalar ne bileyim zor şeyler!"iyice korkmustum iki deliye rastlamıstım ve işim çok zordu!


Biz birbirimize sarılırken içeriye aniden Ali girdi ve beni o şekilde gördü kırmızı sutyen kırmızı kilot !Ben aniden üstüme yorganı çektim Sirac üstüme kullandı Ali ise en az çamaşırlarım kadar kırmızı bir şekilde dışarı çıktı !Sirac "seni çıkaran ebeye söveyim ben kapı denen bir şey var " Ben de "ya çocuğun üstüne gitme o da utandı bende sende utandın tamam yorganı çektim üstüme gelsin" deyince Ali sıkıla pıkıla içeri girdi "şey ya ben bir şey oldu sandımda oyüzden girdim" DSİ ben tebessümle karşılayıp "olsun olur öyle şeyler" dedim!Ali dışarı çıkınca Sirac bey bana döndü ve kıyafetlerimi verip giyinmemi söyledi arkasını döndü bende giyindim!

Aşağıya indiğimizde Sirac beni arabanın arka koltuğuna oturttu ben ona dönüp "sana sarılarak gitsem arabayı ali kullansın" dedim o baştan kabul etmedi sonradan ikna ettim ve beraber sarılarak gittik !Tam her şey yolunda derken ali bir çukurdan hızlı geçince ben zıpladığım için belimi sakatladım "ahhhhğgg belim belim hastahane te gidelim çabuk" deyince Sirac bu sefer arabayı kullandı bizde arkada aliyle oturduk Sirac ana avrta küfür ediyordu ben de"sus artık Sirac"dedim oh be sustu sonunda !


Hastahaneye varmistik ben zar zor yürüyerek içeri girdim sonra doktor muayene etti sadece ezik varmış Yuh o kadar küçük kazadan mı meydana gelmişti diyerek iç geçirdim!


Sirac"bu akşam bendesin"dedi ben "hayır!" dedim ama o beni dinlemedi ve kendi evine götürdü !Beni kendi yatağına yatırdı kendi kıyafetlerini kendi elleriyle giydirdi bense yatar yatmaz uyumuşum hiçbir şey hatırlamıyordum!

=Siraç'ın ağzından=

Beren tüm gece ağrı içinde ve ateş içinde uyumuştu bazen sayıklıyordu"lürptfen yapma cem lütfen "diye ben de Beren için ıslak bez buldum her yerine koydum sabaha karşı ateşi dinmisti Cem bunu fena ödeyecekti!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Aşık Olmam Bay Badboy!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin