Okulda çıkmış,kulaklığımda çalan "Son Feci Bisiklet-Uyku"'yu dinleyerek evime dönüyordum.Yorucu geçmişti gün,aslında bana kalsa her gün yorgunum.
Binanın önüne geldiğimde yavaş adımlarla içeriye adımlamaya başlamıştım.
Posta kutumun içindeki faturaları gördüğümde sıkıntıyla iç geçirdim.
Annemlerin gönderdiği para sadece faturalara yetiyordu.İsteyip onlarıda darlamak istemiyordum.
O yüzden yarı zamanlı olarak bir markette çalışıyordum.
Kapının kilidini tuşlara basıp açtım.
Hemen yanıma gelen kedim Loki ile gülümsedim.
Daha kendime bakamıyorum ama sokakta buldum Loki'yi kıyamayıp eve almıştım o zamanlar.
Pişman da değilim aslında.
"Aish saat kaç olmuş hemen hazırlanmam lazım!."
Koşarak odama gidip kıyafetlerimi giydim ve formamı düzgünce katlayıp yatağıma koydum.Bir postacı çantasına kulaklığımı,telefonumu ve bir kaç gerekli şeyi daha koyup koşarak evden çıktım.
Markete vardığımda Chaeryoung noonaya baş selamı verip gülümsedim.
Chaeryoung noona ile birlikte çalışıyordum,aynı zamanda aynı okuldaydık.Bir üst sınıfımdı.
"Noona bugün ne yapayım?."
"Yerleri silsen iyi olur Jisung-ah,kasaya ben bakarım."
"Tamamdır!."
Arka depodan paspas için viledayı almaya gittim.
Geldiğimde ise Chaeryoung noona ile bir müşteri tartışıyordu.Daha doğrusu müşteri bir üründen dolayı Chaeryoung noonaya hesap soruyordu.
"Efendim,üzgünüz ürün açılıp kullanılmış bile bu durumda benim yapabileceğim bir şey yok maalesef."
"NE ÜZGÜN OLMASI BE YAPABİLECEĞİN BİR ŞEY VAR MI DİYE SORMADIM BUNU DEĞİŞTİRECEKSİNİZ!."
Daha fazla dayanamayarak araya girdim.
"Efendim ürünün yapım aşamasında bir sorun olmuş olamalı bu hatayı biz düzeltemeyiz ama isterseniz üretici firmanın numarasını verebiliriz.
Adam bana doğru yaklaşıp tokat attı.
"SİZ KIT MISINIZ DEĞİŞTİRSENİZE!."
"Beyefendi marketten çıkar mısınız?."
En sonunda sanırım dayanamayarak marketten çıkmıştı müşteri.
Chaeryoung noona ise koşarak yanıma gelmişti.
"Jisung-ah iyi misin.Aish adam nasıl vurduysa dudağın kanıyor!.Bekle burda ilk yardım kitini getireceğim."
"Noona gerek-"
Sözümü tamamlayamadan çoktan gitmişti.
"Yoktu."
***
Pansuman yaptıktan sonra işimize dönmüştük.
Daha sonrada patrondan bir güzel azar işittikten sonra gün bitmişti.
Benimde moralim.
Kulaklığımda çalan "Manga-Dünyanın Sonuna Doğmuşum" ile eve dönüyordum.
Bir yandanda yerdeki bir taşı itekliyordum.
Bir anda yanımda bir şey hissettim.
Döndüğümde bir insana çarpmıştım.
"Çok özür dilerim efendim iyi misiniz!." dedim hemen endişe ile.
"İyiyim genç adam,sakin ol turp gibiyim." içim az da olsa rahatlamıştı.
"İyi akşamlar genç adam." diyip el sallayarak uzaklaştı.
Gözden kaybolana kadar onu izledim.
Sanki,sanki bir şey vardı adamda.
Çok takmadan eve doğru yürümeye devam ettim.
Eve geldiğimde Loki ile oynadım.
Daha sonra duşa girip çalışma masama oturdum.
Derslerimi okulda bitirdiğim için resim yapacaktım.
Eskizimi aldım ve taslağımı atmaya başladım.
Çene hattını belirledikten sonra saçlarını çizdim. Sonrasında ise sırayla ağzını,burnunu ve gözlerini çizdim.
Sonuç olarak resimdeki adam gerçekten çok hoş olmuştu,ve bu az da olsa keyfimi yerine getirmişti.
Saate baktığımda gece yarısına geldiğini gördüm ve ışığımı kapatıp yatmak için hazırlandım.
Zaten yastığa başımı koyduğum gibi uyumuştum.
oha yeni fic!!
başlama tarihinizi şuraya bir atarsanız sevinirim.
beğendiniz mi çünkü yazarken en kolay yazdığım buydu şakasız
o zaman görüşürüzz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
art deco,minsung★
Fanfiction| Han Jisung kendi halinde yaşayan liseli bir gençtir.Arada hobi olarak resim çizmeyi severdi,güzelde çizerdi.Fakat bir gün yatmadan önce çizdiği resimdeki adam daha sonra gerçek olunca bütün işler karışmaya başlar.Bu karışıklıktaki sonun nasıl olac...