Gideceğim yere gittim ama velakinn
Karşımda Ali'yi görmeyi beklemiyordum.5 dk sonra
Öyle bakıyorum yalniş mi görüyorum diye ama karşımda boyu pusu maşallah adam gibi adam JSJSJD İÇ SES ÇOK ABARTMA
bu arada iç ses hiç abartmiyo neyse konumuza dönelim.
Noluyo sen kimsin ? dedim.
Ali Tunç ben sen ? Dedi
Bende Rabia kara memnun oldum dedim
Aslında fazlasıyla memnun oldumm ama belli etmemekte kararlıyım.
Arkamda hareketlilik hisetim arkamı döneceğim sırada bez parçasını ağzıma sürti ondan sonrasi karanlık.3 saat sonra .
Karanlık bir yerde gözümü açtım heryerde kamera var di baş baya kamera ne yani hırsızlık yapacak değildim ha deliricem az kaldı adam resmen hırsız muamelesi yapıyor yada ben fazlasıyla abartıyorum ne yani anlamis değilim yani adam akıllı seni kaciricam deseydi kaçır aşkım beni uzaklarda götür mu diyecektim hahaha Rabia fazla komik sin ! Ama ben burda sıkılırım ki çocukluğumda annem bana fazla ilgi göstermezdi bende zaten fazla ilgi istemezdim ben yere düştüğümde kendim karlar kendi kendimi avuturdum şimdi ise hoşlandığım adam dan ilgi istiyorum ne kadar komik ya kendimi çok fazla düşürüyorum ve bu benlik değil ama gurur işte .
5 saat
Kimse yok ne gelen var ne de giden en iyisi kapıya vurmak çünkü karanlık korkusu var bende kucuken annem beni karanlık odaya kapatırdi bende o gün bu gündür karanlık yerlerden kaçıyorum sanki oda üstüme üstüme geliyor bağırmak istedim ama korktum.
Kapıya tekme atıyorum biri gelsin diye ama yok ben fazla korkmaya başladım neden kimse yoktu en son Ali tabi ya Ali Ali'nin odası galiba burası o beni kaçırdı burdan kaçtığımda ilk isim Ali denilen salakla konusmam olacak tabi çıkarmıyim orası muamma .
Sıkıldığım için yatağa uzandım pikenin içine girdim karanlıktan korktuğum için gözlerimi sıkı sıkı kapatim tam uykuya dalacaken kapı açıldı kim geliyorsa çok sesiz geliyor yatakta çöküş meydana geldi JAJSJDJF NE KADAR KOMİKSİN YA SEN RABİA
arkamda bir hareketlilik oluştu galiba gelen Ali olmalıydı kollarını bellime doladı ve beni kendine çekti OHA BENİ KENDİNE ÇEKTİ AMA BU BOYLE İLGİ GOSTERİRİSE İSLER ÇOK ZOR OLUR .
Gözlerimi açtığımda sarmaş dolaş olduğumu farkettim çünkü Ali benim göğsümde ve çok ağır resmen benim kemiklerim yer değiştirdi o dereceAli'yi itme gereğini düşündüm ve ittim ama itmez olaydım beni altına aldı uyku mahrumu olduğu için gözlerini zar zor açtı bende sesli bir biçimde yutkundum dişlerimi dudağıma sürdüm onun gözleri dudağıma kaydı ve bakmasiyla öpmesi bir oldu çok arsız benim alişimm.
Ne ara bu kadar bağladım ki ben ya
Çok sert bir biçimde öpüyordu ben karşılık veremiyordum çünkü hiç bir zaman bir kişiyle öpüşmedim ve benim ilkim Ali Tunç oldu .
Çok sert ve tutkulu olan öpusmenin ardından alnını benim alnıma yasladı ve konuşmaya başladı
' Rabia gözlerini aç dedi
' neden beni öptün dedim
' çok masum gözüküyordun
' hmm dedim
' hım ya hım
' ben gitmek istiyorum dedim
Ve bir anda bana bağırdı
' Hiç bir yere gidemesin ben buna izin vermem yarın evleniyoruz dedi
Ne ya ne evnelmesi ben evlilik düşünmüyorum ki zorla evlilik olmaz ya
' Ben evlenmek istemiyorum dedim sesim biraz kısık çıkmıştı
' Sana fikrini soran olmadı ? Dedi
haklı benim fikrimin bir önemi yok annem babam bille fikrimi sormazken o neden sorsun
' Haklısın dedikten sonra onun yanında ağlamak istemediğim için onu üzerimden ittikten sonra koşar adımlarla lavobaya koştum ve kapıyı kilitledim şimdi agliyabilirdim yaklaşık 1 saat kaldıktan sonra ellimi yüzümü yıkadım zaten Ali de çıkmıştır diye düşündüm ama öyle olmadı yatağın üstünde telefonuyla ilgileniyordu kapı sesi ona gittiği için başını telefondan kaldırdı ve bana baktı
' napiyorsun 1 saatir orda
Cevap verme vereginde duymadım ve bundan sonra konuşmak bana yasak eğer konuşursam kendime ihanet sanarim kendi kendime söz verdim .Neden konuşmuyorsun dedi bana
Yüzüne bille bakmadım bakma gereği duymadım bille birden geldi kolumu tutu ağzımdan inilti çıktı ah napiyorsun acitin mal herif dedim of ya kesin izi çıkacaktı ya
Napiyorsun ya havyan herif canımı acıtıyorsun dedim
Sanki dediklerimi dinlemiyor o kadar sinirliki onun bu halinenden korktum
Canımı çok yakıyor göz yaşlarım akmaya başladı böyle kendimi güçsüz savunmasız hisediyorum .Ağlamak benim icjn güçsüzlüğün simgesi ve ben kendimden nefret ediyorum
Bidaha bana trip atma senin tiriplerinle uğraşacak degililm eğer yine konuşmazlilik yaparsan bana o zmn sonuçlarına katlanırsin küçük hanım dedi kolumu sert bir şekilde bırakıp gitti .
Ama arkasında büyük bir enkaz bıraktığınin farkında değil'di ama zamanla pişman olucak şeyler yapmasa iyiydi çünkü yarın evleniyoruz şaka gibi tamam sevdiğim adam ama böyle hareketler yaparsa ben nasıl bununla bir ömür hayat kurucam hiç bilmiyorum ve bilmek dahi de istemiyorum çünkü çok şiddet meyilli adam edermiyim inanın hiç bilmiyorum.1 hafta sonra
Evleneli 6 gün oldu bugün de balayına gelmiştik insan sevdiği adamla evleneceği için mutlu olmazmiydi ben mutlu değildim resmen hatayim mahvoldu ben bunları hiç haketmedim Ali çok pişman olacak ama herşey için çok geç olcak neden mi size açıklayayım evlendigimiz akşam başka bir kızla sabahladi ben tüm akşam onların sesiyle uyuyamadım evt aynı evde yan odada birlikte olmuşlardı ben boşanalim dediğimde ise tokat atmıştı bana ben belki sevdiğim adamla evlenirim mutlu bir aile kurarım diye ama maalesef ki öyle olmadı ben bunların hiç birini hak etmedim ki sadece sevmek sevilmek benimde hakim ama benim hakimi ellimden aldılar bunları yaşamayan kişiler beni anlamaz siz sadece elmanın yarısını görüyorsunuz ama ben içini de görüyorum artık onu görmezden duymazdan ellimden ne gelirse yapmayı çalışıcam sabah olduğunda ise Ali'yle birlikte olan kız ismi meral olacak cadoloz ben birşey demek istemiyorum çünkü allahindan bulsunlar Meral bana sabah onun kolesiyim gibi davrandı Ali'nin karşında Ali birşey demedi ne diyecek ki zaten beni kendisinden sogutu sanki mikro dalga gibi ya kendi hayatima bakicam 22 yaşında Rabia kara olarak tek bir güzel söze kanmiyacam.
inanırmısıniz bilmem ama 1 haftadır konuşmuyorum fazla dikat çekmiyorum kendime iş buldum hemşirelik yapıyorum öyle zorlayacak birşey değil geçen bir hasta geldi 1 yaşında bir kız çocuğu annesiyle beraber kız sadece biraz fazla hasta olmuş ben kıza böyle söyleyince ayne ben hastavi oldum dedi annesi de hayır kızım sadece birazcık üşütun dedi sonra kızını öptü ben fazla dayanamadım çünkü bense sevilmek sevmek istiyorum ama bu hayat bana gülmeyi bille yasakladı ne yani birazcık gülmek istemiştim onu bille yasakladılar susturdular konuşma dediler ama bunları hiç ben hak ettmedim" Şimdi ben neredeyim sen nerde ?"
Tıpkı bu şarkı gibi hayatım fazlası yasak bana
NANSNSJJDJD BİRAZ ABARTİM SANKİ AMA 5 BÖLÜM KADAR BU BÖYLE YAWAS YAWAS ARALARI DUZELİR İNSALLAH BİRAZCIK DUYGUSAL BÖLÜM KOYMAYA ÇALIŞIYORUM SİZDE BANA DESTEK VERİRSENİZ SEVİNİRİMMMM (YİLDİZA BASMAYI UNUTMAYIN)