bi tık.

161 10 1
                                    

Yazardan .

Rabia o günden sonra çok düşündü bir şans vermeye karar verdi ama Ali'ye güvenilirmiydi orası muama .

Ali Rabia'yla konuşmaya çalışti ve başardı herşeyi anlatı Rabia sadece dinledi neden tepki vermiyor diye sonra Rabia konuşmaya başladı ailesinin sorunlarını çevresinin sorununu Rabia herşeyi anlatı sonra Rabia dediki birdaha sana guvenebilirmiyim bilmiyorum sadece bana zaman ver ve beni yalniz Birak dedi haklı olan Rabia'ydi çünkü bunca ay oyunun içindeydi ve Rabia kendini fazla stres altına soktu şimdi diyeceksiniz ne oldu baştan anlatayim size...

Bundan 1 ay önce...

Rabia bir sabah uyandığında kabus görmüştü.
Herşey burdan başladı.

Rabia kabusunda annesi ve babasını gördü öyle normal birşey değdi baya korkunç bir kabustu .








Evet Rabia'nin annesi babası trafik kazasında öldü.

Uzulmedi değil yani en azından Rabia'yi bu yaşa kadar buyutuler ve evet sevgi gormemis bir kız .

Neyse size biraz mutlu bir heber getireyim Ali'yle barıştık.

Bana bu yandan beri iyi davranıyor yani bazen akşamları eve gelmese bille haber veriyor aynı yatakta yatmıyoruz şuana kadar hiç bir yakinlasmamiz olmadı .

Bu olanlardan sonra ona biraz çektirmek istiyorum uykum var diyip yattı ama Ali tüm akşam bir kadınla beraber geçirdiğini bilmeden.......

Rabia sabah uyandığında telefona bildirim düştü tanımadığı bir numaradan Ali'nin çıplak fotoğrafı oha dedi genç kız çünkü daha yeni barismişlardi Ali bu sefer hapi yutu.

Bunlara ne diyeceğini gerçekten merak ediyordu genç kız.

3 saat sonra ( Ali'den)

Resmen beni oyuna getirdiler .

Rabia aldatmadim mafya olduğum için başımda bela bitmek bilmiyor ve ben Rabia kaybetmek istemiyorum ona herşeyi anlatım ama bu fotoğraf Rabia'nin ellimde olduğu sürece bana inanmaz haklı ben ona söz verdim ama sözümde duramadim bu yüzden yer altı işini birakicam mutlu günler beni bekliyor....

Eve gitmek istiyorum.

Ama işlerim çok yoğun bırakma kararını herkes duydu ve fazla tepki gösterdiler basın beladan cikmaz vs.vs.

Ama haklılar o kafar can aldım masumlara el kaldırmam boynum kıldan ince özelikle kadınlara .

Rabia açıklama yapmam lazım kendimi affetirmem lazimm.

Bunca ay evli kaldık ve ben ciden karımı özledim şuan onunla yatakta sarmaş dolaş olabilirdik...

Saçmalama Ali kafan nerde senin
(bu Ali'yi ben napacagimi biliyorum JSJSJ.)

1 yıl sonra ..

Ali'yle bazı şeyleri yoluna koymayı başardık sadece bazı diğer olaylar duruyor .

Yer altı işini bırakmıştı ama bu sin 3 haftadır sürekli biryerlere gidiyordu mümkün olmadıkça gitmiyordu ve bana haber veriyordu.

Son 1 yıldır çok bunaldım evden dışarı çıkmıyordum .

Bugün dışarı çıkıp gezmek, eğlenmek, içmek,dans vs , istiyorum Ali sordum izin verdi izin vermese bille giderdim.

Bu son 4 aydır bir kız arkadaşım Esra ismi,ve şirketi var çok tatlı ve dürüst onu aradım

" Canım bugün bara eğlence tarzı bir yere gidelim evde bunaldım otur oturdum.

"Aa evet çok iyi olur Rabia aklına bin yaşa kız

"Ay abartma ya hadi çıkınca haber ver bana .

" Tamamdır canım öptüm "

Ve evet şimdi asıl soru NE GİYECEKTİM ?

Uzun uğraşlar sonucunda buldum

( Böyle düşünün)

Ali görmesin bari JSKDKFKF

.2 saat sonra .

Esra geldiğinde arabaya binip yola koyulduk en yakın demiyelim de 3 saatlik sıkıcı bir yolun ardından bara gelmiştik.

Herkes sarmaş dolaş içki,sigara vs,vs şeyler kokuyordu.

Geldiğimde pişman mı olayım diye düşünmeden edemedim .

Hiç vakit kaybetmemek adına içki aldım ve bir tane daha, tam 5 bardak içmiştim kendimi müziğe verdiğim için baya içmiştim esraya bakıyorum ama etrafta Yok biraz daha gözümle aradım etrafı ve bir adamla yiyisiyordu her zaman ki gibi .

1 saat

Artık sıkılmıştım herkese soru sordum ve kaçtılar sanki çok birşey sordum ( evlimisin? - kocan seni aldattımi?- kocan seni seviyor mu ?- ) vs,vs şeyler

Telefonum aklıma geldiğinde ekrana baka kaldım Ali'den 20 arama 50 msj gelmişti.

Duygusuz adam'dan : Rabia nerdesin sen ?

Duygusuz adam'dan : birdaha seni yalnız bir yere gondermiyecem!

Duygusuz adam'dan : Rabia aç şu lanet olası telefonu !

Duygusuz adam'dan : hemen geliyorum küçük hanım!

Hmm demeki küçük hanım bayıldım ben :))))))

Başımı telefondan kaldirdigimda kimse yoktu mekanda ben ve Ali kalmıştık ( Rabia Ali senden hızlı çıktı)

" Ne zamandır burdasın beyfendi ?

" Sarhoş olduğunu çok belli üstelik o kıyafet ne öyle evde konusucaz seninle bu konuyu özel olarak .

Ve bı el silah sesi sonrası karanlık.












YA OF YA HİC İYİ OLMADİ DEMİ YAPAMADİM GİBİ DESTEKLERİNİZ YOK HAVES BİRAKMADİNİZ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafyanın Bebeği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin