دیـدگـاڪانیـ سـبـەیـنـێـ

68 11 27
                                    

ئێمیلی جۆنسۆن دوو چاوی شین و سەرنجڕاڪێشی هەیە ڪە بە میهرەبانییەوە دەدرەوشێتەوە. قژی سێبەرێڪی زیندووە لە شۆخی زێڕین، بە شێوەیەڪی شل بە شانەڪانیدا دێتە خوارەوە. زەردەخەنەیەڪی گەرم و تووشڪەری هەیە ڪە لەهەر ژوورێك بچێتە ژوورەوە گەشاوەتری دەڪات. ئێمیلی جەستەیەڪی بچووك و وەرزشی هەیە بە دۆخێڪی جوانەوە. ستایلەکەی بەبێ ماندووبوون شیڪە، زۆرجار لە جلوبەرگە مۆدێرنەڪاندا دەبیندرێت ڪە ڕەنگدانەوەی ڪەسایەتییە زیندووەڪەیەتی ، پێستی ماچڪراوی خۆر هەڵگری درەوشاوەیی تەندروستە ئەمەش بەڵگەیە لەسەر خۆشەویستییەڪەی بۆ بەسەربردنی ڪات لە ژێر ئاسمانی ڪراوەدا.

لە شارۆچڪەیەڪی بچووڪدا ڪە لە نێوان ئەستێرەڪاندا هەڵڪەوتبوو سوپەرنۆڤایەڪی درەوشاوە ئاسمانی شەوی ڕووناك ڪردەوە. لەگەڵ پەرەسەندنی تەقینەوەڪەدا وزەڪەی بە بۆشایی و ڪاتدا دەسوڕایەوە.

..................................................................
《ئـەنـدێـشـەی ئـێـمیـلـی》

بەبێ ئەوەی بزانم خۆمم بینی ڪە بە شێوەیەڪی ناڕوون بەرەو ئەو دیمەنە ئاسمانییە ڕاڪێشرابووم.

لە چرپەیەڪی ڕووناڪی ڪوێر ڪەردا هەستم بە هاتنی هێزێك ڪرد ڪە بە دەمارەڪانمدا دەڕژا. پێش ئەوەی بزانم بەناو قوماشی فەزادا گواسترامەوە، بە پەلە بەناو گەردووندا دەڕۆیشتم. لەگەڵ دەرچوونم لە گێژەلوڪە سەرسوڕهێنەرەڪە خۆم لە سەردەمێڪی جیاوازدا بینیەوە.

خۆم لە جیهانێڪدا بینیەوە ڪە لە دەرەوەی نامۆترین خەونەڪانم بوو. هەموو شتێك گۆڕابوو. ئەو شەقامانەی ڪە جارێك ئاشنا بوون، ئێستا قەرەباڵغ بوون بە ئۆتۆمبێلی داهاتوو ڪە بێ ماندووبوون بە هەوادا دەسوڕانەوە. بیناڪان دەستیان بەرەو ئاسمان دەبرد، بە شووشەی درەوشاوە و نمایشی هۆلۆگرافی زیندوو ڕازاوەتەوە.

بەڵام ئەوەی بەڕاستی سەرسامی ڪردم ڕۆبۆتەڪان بوون. لەناو ئێمەدا دەڕۆیشتن، ئەوەندە لە ڕواڵەت و ڕەفتاردا لە مرۆڤ دەچوون، سەخت بوو جیایان بڪەیتەوە.

به شۆڪەوە سەیری ئەم جێهانە نوێیەم دەڪرد لە ناڪاو دەنگێڪی ڕۆبۆتی هات بەڵام نزیك بوو لە دەنگی سروشتی مرۆڤ.

ڕۆبۆتێڪی شێوە ئاویی بە ڕوخسارێڪی بەتاڵ ، تەنیا دوو چاویی شێوە گڵۆپی هەبوو،

"سڵاو خاتون نەمتوانی خۆم بپارێزم و سەرنجی سەرسوڕمانەڪەت نەدەم. ئایا تازەیت لەم سەردەمە"

"بەڵێ، لە ڕاستیدا من تازە لە ڕابردووەوە گەشتم بۆ ئێرە ڪردووە. من ناوم ئێمیلیە"

"خۆشحاڵم بە ناسینت، ئێمیلی. من ئەتڵەسم ڕۆبۆتێك ڪە بۆ یارمەتیدان و ڕێنماییڪردنی مرۆڤەڪان لەم سەردەمەی ئێستادا دروستڪراوە. تا ئێستا چۆن بیر لە داهاتوو دەڪەیتەوە" دەستی ڕۆبۆتی بۆ من درێژ ڪرد.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

دیـدگـاڪانیـ سـبـەیـنـێـWhere stories live. Discover now