Tanışma

557 29 18
                                    


Kalktım ilk işim telaşla saate bakmak oldu baktığımda okula geç kalmış oldumu gördüm.BİR DAKİKA NE OKULA GEÇMI KALDIM? HEMDE İLK GÜNÜNDEN. Kalkıp hemen üstümü giyinip çıktım eski okulum çok daha rahat bir okuldu ama bu okul ona göre daha katıydı. Okula geldim ve telaşla sınıfıma koştum artık çok geçti hoca derse geçmişti. Cesaretimi topladım ve kapıyı çalıp sınıfa girdim.

Karl:
Geç kaldığım için özür dilerim hocam.

Hoca bana döndü:
Sen yeni gelen öğrencimisin?

Karl:
Evet..

Hoca geri sınıfa döndü:
Evet çocuklar bu yeni öğrencimiz kendini tanıt lütfen.

Karl:
Merhaba ben Karl jacobs

Bana resmen beni yicekmiş gibi bakıyorlardı özellikle o arkadaki siyah saçlı çocuk. Biraz tırsmıştım ama belli etmemeye çalışıyordum.

Hoca bana döndü:
Hmm seni nereye oturtsak acaba?

Hoca sınıfa döndü sınıfa uzun süre baktıktan sonra bana geri döndü.

Hoca:
Sen şurada otur.

Hoca beni o siyah saçlı çocuğun yanına oturmalı söylüyordu. Çocuk hemen çantasını yanından aldı. Yavaşça yanına yürüdüm yanına oturdum. Arkamda bir yanlışlık oldunu hissettim be arkamı döndümde bana arkamdaki çocuğun bana garip bir yüz ifadesiyle baktını farkettim..

?:
Merhaba karl.

Karl:
Merhaba şey tanıyormuyum seni?

Mike:
Hayır ben mike.

Karl:
Merhaba mike.

Önüme döndüm neden bana öyle baktını anlamaya çalışıyordum o sıra zil çaldı. Yanımdaki çocuk kalktı ve arkadaşları olması gereken bi çocukların yanına gitti. Bana doğru bi çocuk gelmeye başladı.

George:
Merhaba karl! Ben George.

Karl:
Merhaba george.

George:
Çok şanslısın!!

Karl:
Efendim?

George:
Okulun en popüler çocuğun yanına oturdunn. Bu kimseye nasip olmaz he
Değerini bil.

Karl:
Neden ne alaka?

George:
Bilmiyorum kimseyi yanında komaz.

Karl:
Anladım.

George:
Çocuğun ismi Nick ama arkadaşları arasında sapnap diyende var. Biraz zorba ama biraz merak etme sana bulaşmaz. Ve dikkat et o çocuğun eski sevgilisine biraz atarlı birisi.

Karl:
Peki.

George:
Seni sınıftakilerle tanıştırmama ne dersin?

Karl:
Olabilir.

George beni kaldırdı ve herkesle tanışmam için ordan oraya sürükleyip durdu. En sonunda nick bulunduğu yere doğru sürüklemeye başladı.

Karl:
Bacaklarım koptu sonra konuşurum onlarla.

George:
Ya hadi başka kimse kalmadı başka.

Daha fazla irkildim ve korkmaya başladım diyer okulumda zorbalandigim için buraya gelmiştim.

George:
Hey çocuklar bakın bu sınıfa yeni gelen çocuk karl!

Nick:
Merhaba.

Clay:
Merhaba karl ben clay. Buda nick

Karl:
Merhaba clay. Merhaba nick.

George:
Nick biraz gülsene mk

Nick:
George sus mk.

karlnap işte Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin