Sakin bir şekilde salona geçtim ve etrafı topladım. Annemin geleceği vakite sığıyım. Ne güzel ödülümü alıyordum. Ben bununla ne yapacağım?
Ağğ bu düşünceler beni çıldırıyordu..
Nick bana dokunmasını okadar çok istiyordumki ama annem yüzünden bu olmadı..
Bir anda aklıma dank etti..
Neden Nick evine gitmiyorum?
Orda istediğimiz kadar sevişebiliriz ve bu ağletten kurtulmuş olurum. Bu oyuncağı değil ben nick aletini içimde istiyorum..Üstümdeki herşeyi çıkardım ve uzun bir palto giydim. Her yerimi fazladan kapatacak bir şekilde bu biraz tehlikeliydi evet ama.. Nick bunu görünce eminimki onunda hoşuna gidicek.. aşağı indim.
Karl:
Anne!
Ben nick gidiyorum!Annem:
Tamam tatlım!Evden çıktım nick evine yürümeye başladım. Bir anda ağlet içimde şiddetli bir şekilde hareket etmeye başladı..
Karl:
Ah-Hemen ağzımı kapadım şansıma sokakta kimse yoktu.. heyanla nick evine gitmeye başladım. Ayaklarım titriyordu..
Sonunda nick evine vardım kapıyı çaldım. Kısa bir süre sonra kapıyı nick açtı. ŞaşirmistiNick:
Karl?
Burda ne işin va-Nick dudaklarına yapıştım. Karşılık verdi uzun bir süre öpüştük. Nick boynuma yöneldi onu durdurdum.
Nick:
Ne?Karl:
Odaya geçelim sana göstermek istediğim birşey var!~♡Nick güldü ve ilerlemem için kolunu uzattı. İlerledim ardımdan kapıyı kapattı. Yukarı çıktık.
Nick:
Ne göstereceksin tatlım?Yatağa oturdum ve bacaklarımı açtım ve düğmelerimi açmaya başladım çıkardığımda aletim kızarık bir şekilde havada duruyordu. Bacaklarımı havaya kaldırdım ve elimi deliğime götürdüm.
Nick:
K-karl..Karl:
Efendim nickk.Nick:
B-bu benim içinmi?Karl:
Elbette nick.
Hadi ödül mamamı ver artık dayanamıyorum..Nick gülümsedi ve eline vibratörün kumandasını çıkardı ben kapatıcak sanmıştım oysaki..
Karl:
AHH!
NICKK!
AHH!Nick:
Hahahaha!Karl:
AHH!
AHH!
HAA!Nick:
Hahahahaha!
Seni böyle bir şeyden mahvolman çok iyi hissettiriyor..
Eminimki benim aletimden daha iyidir.Neden bunu demiştiki?
Karl:
H-hayır tabikide!
S-eninkinin yanında bu çöpten bile daha kötü!Nick:
Hahahaha.
Ödülü hakettin..Karl:
L-lütfen!Nick güldü ve pantolonunu açmaya başladı.
Sonunda istediğimi alıcam.
Açtı ve aletini çıkardı.
A-ama bu çok büyük..
İçime nasıl alıcam..Nick:
Hahaha karl neden öyle bakıyorsun?Karl:
O-o hergün daha çok büyüyor..Nick:
Alamicaksan sorun değil..Diyip aletini pantolonuna geri sokmaya başladı.
Karl:
H-hayır!
Alabilirim.
Hepsini!Nick güldü ve bana yaklaşıp beni öptü..
Nick:
Hahaha biliyordum..Aletini çıkardı vedeliğime konumlandırdı.
Karl:
B-bir dakika vibratörü ç-çıkartmicakmisin?!Nick bir anda içime girdi. Çığlıklarım ve inlemelerim odada yankılanıyordu. Okadar iyi hissettiriyorduki artık gözlerim kaymaya başladı..
Karl:
NICK!
NICK!
AHH~!♡
HAA~!♡
ÖLÜCEK GIBIYIM LÜTFEN!Nick:
Hayır karl..
Duramam.Dedi ve daha çok hızlandı şuan resmen ciddi anlamda ölücek gibiyim..
Karl:
NICKK~!♡
AHH~♡
LÜTFEN ALETIMDEKI ŞU DEMIRI BARI ÇIKAR ARTIK BOŞALMAM LAZIM!
AZIMA KADAR DOLDUM!Nick:
Ahh tatlım~
Ama burda çıkartırsam buraları temizlemem çok zor olur.
Oyüzden çıkartamam..Karl:
Ama nick...Nick hızlanmaya başladı.. artık dayanacak gücüm kalmadı.. inlemekten sesim incelicekti..
Sabah nasıl kalkacağım hiç bilmiyorum..Karl:
Nick!Nick:
Efendim tatlım?Karl:
B-ben azımada almak istiyorum!Nick:
Hahahaha!
Karl bu huyuna bayılıyorum.
Seni seviyorum.Karl:
Bende seni seviyorum nick.Öpüşmeye başladık. Çok ateşli öpüsüyorduk..
Nick dudaklarını ayırdı:
Karl gerçek bir fahişesin.Karl:
Hahaha ama senin fahişenim..Tekrardan dudaklarına yapıştım. Tekrardan öpüşmeye başladık çok iyiydi. Nick beni kaldırdı ve kucağına aldı. Hayla öpüşüyorduk. Banyoya girdik. Beni kucağından indirdi. Dudaklarımızı ayırdı. Aletini aldı ve benimkine sürtmeye başladı inlemeye başladık. Onun ve benim inlemelerim duvarlarda yankı yapıyordu. Nick boşaldı okadar şiddetli boşaldıki yüzüme fışkırdı.
Nick:
Hahaha özür dilerim tatlım.
Şu an kafasını süte sokmuş bir yavru kedi gibi görünüyorsun..Karl:
Miyav~!♡Nick güldü ve tekrardan dudaklarına yapıştı bir süre böyle kaldık. Dudaklarımızı ayırdı beni tuttu arkamı çevirdi. Kalçamda onun aletini hissedebiliyorum..
Belimi sardı ve aletime dokunmaya başladı.Nick:
10 dan geriye sayıcam 1 diyince aletindeki o demiri çıkarıcam.
Tamammı?Karl:
T-tamam.Nick:
10..
9..
8..
7..
6..Dedi ve Aletimdeki demiri çıkardı.
Karl:
AHH-Nick azımı kapadı ve boynumu öpmeye başladı. Boşluğuma geldiği için resmen bayılacaktım. Zevkten gözlerim kaydı.. 1 2 dakika boyunca boşaldım..
Nick:
Galiba rekor kırdın tatlım.Diyip dalga geçti.. heryer sperm doluydu duvarlardan sperm akıyordu..
Kendimi saldım. Nick beni ve kendisini yıkadı. Bana ve kendisine temiz çamaşırlar verdi. Yatağa geçtik ve uyuya kaldık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karlnap işte
FantasyUYARI: BU KİTAPTA +18 BULUNMAKTADIR RAHATSIZ OLABİLECEKLER O BÖLÜMÜ ATLASIN! Dikkat ettiniz için teşekkürler<3