bölüm 1

42 2 4
                                    

M.Ö 1500 lü yıllar...

Nedime:hanımım!

Sonunda kurtuldum!ben o törene katılmayacağım,babamın bir daha evlilik yapmasını kaldıramam!olmaz zaten 4 üncü karısı,neden evlenip duruyor?
Bu saray güvenliği için yapılan bir şey değil ki!aç gözlülük!azgınlık!

Olduğum mara nın çıkışını kontrol edip çıktım,etraf temizdi yavaş adımlar ile ormanın içine doğru yürüdüm...lanet olsun!

Hm:orada işte!yakalayın!

Bl:ah!ne!?

Bütün askerler üzerime koşuyordu bende arka tarafa koşuyordum...birine çarpana kadar...

X:ah!...önüne baksana!

Karşımda orta boylu yüzü kapalı bir adam duruyordu.

Bl:çekil şuradan!

Yanından geçip gidicek iken kolumdan tuttu ve beni kendine çevirdi...askerler gelip yanımızda durdu...refleks ile tutuğum kıyafetinin kolunu hafifçe yırtım,küçük bir lotus dövmesi vardı.

A1:efendim!iyi mısınız?

Bu da kim?Hadım mı bu?üstünde hadım kıyafetleri var!bu prens mi yoksa soylu mu?

A1:bu ne cüret? Sen onun kim olduğunu biliyor mus-

Ne:hanımım!ne oldu burda?
iyi misiniz?

Bl:iyiyim!

Ne:hanımım majesteleri...çok sinirli sizi istiyor.

Bl:siz gidin ben gelmeyeceğim.

Kırmızı hanbok umun eteklerinden tutup uzaklaşmaya başladım...bu ne?
Az önce ne yaşadık?olaylar neden bu kadar hızlı gelişti!?o kimdi?asil biri ne benziyordu!acaba valiler den biri nın oğlu mu?

Hm:hanımım-

bl:gerçekten...çok yorgunum!daha sonra lütfen!

Hm:eğer gelmezseniz bizide öldürecek

Durdum,bu lanet adamın soyu tükenmeyecek mi...yaşaması zarar,benim yüzümden...benim yüzümden onları öldürücek mi cidden...

Bl:o zaman sizde benimle gelin.

Hm:hanımım...

Arkamda yürüyen askerler ve hizmetçiler yere çöküp Yalvarmaya başladı...yanımda duran nedimem de yere çöktü ardından hadımmım...hepsi bir ağızdan "preses hazretleri lütfen bize merhamet edin" diye bağrıyordu bu halleri bana başka bir çare bırakmıyor.

Bl:sizin için...geleceğim...
....

Saraya geldiğimizde babam beni çağırmıştı...yanına gittim,düğün daha başlamıştı,benden ne istiyordu acaba,abime yaptıklarını banada mi yapicak?ah abim...onun hiç bir suçu yoktu...

Kl:byul!seni küçük sürtük!

Odaya girer girmez ilk duyduğum bunlar ve yanağımda hissetiğim beş parmağın hızlıca çarpmasıydı,kafam yana düşmüştü...gerçekten!baba ben bu kadar değersiz miydim?

Bl:baba?

Kl:yine sürtük lük yapmaya mı gittin!

Bl:ben sürtük değilim baba!

Kl:hahhah!tabii!ben bilirim o değilim leri.

Bl:yeter!beni neden çağırdın?

Kl:baek amcan nın sana bir süprizi var!

Bl:anlamadım?

Kl:benden sonra amcan kral olucak ve sende kral'ın çocuğunu taşıyacaksın!

Bl:ne!?

Forget me[MYG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin