5.fejezet

86 4 0
                                    

𝐃𝐑𝐀𝐂𝐎 𝐌𝐀𝐋𝐅𝐎𝐘

Egész vacsora alatt őt figyeltem.

De muszáj lesz őt kerülnöm. Már így is sokaknak feltűnt, hogy segítettem neki. Nem akarom, hogy többet lássanak bele mint ami. Valószínüleg apám most megölne. Hiszen utáljuk a Weaslyket. Én viszont nem mindet. Őt nem.

A haja most csak egy nagy csattal volt hátra csatolva, így kósza tincsek előre lógtak az arcába. Harryvel beszélt és nagyokat nevetett vele. Érzem, hogy hazudott. Lehet tényleg csak a barátja de neki biztosan tetszik a fiú.

– Igaz Draco? – Kérdezi Pansy, mire elkapom a tekintetem majd a lányra nézek.

– Tessék? – Kérdezem, hiszen azt sem tudom miről van szó.

– Hogy Hagrid órái rohadt gázak.

– Ja aha. Apám lassan tesz valamit. Már nem sokáig lesz tanár. – Mondom magabiztosan majd beveszek egy falat húst a számba.

Mindenki vigyorog majd folytatjuk tovább a beszélgetést.

Pár perccel később egy fiú ült le Valerie mellé. Barna haja és kék szeme volt. A lány ragyogó szemekkel nézett rá. Most komolyan Val? A srác Leo Jensen volt. Tipikus népszerű srác. Nálunk kettővel idősebb.

𝐕𝐀𝐋𝐄𝐑𝐈𝐄 𝐖𝐄𝐀𝐒𝐋𝐄𝐘

Jesszus ide ült mellém Leo Jensen. Elsős korom óta bejön nekem. Népszerű és rohadt jól néz ki. – Szia, Valerie igaz?

– Szia. Igen. – Mosolygok rá.

– Nagyon csinos vagy. Nincs kedved elmenni holnap Roxmortsba? 

– De persze! Délben találkozunk?

– Oké. Akkor holnap. – Kacsint majd elmegy.

Hermione mosolyogva néz Harryvel együtt, Ron pedig hát...eléggé csúnyán.

– Ez most komoly? Leo? – Kérdezi Ron mire Hermione nyakon vágja.

– Igen ő te ütődött! Az ikertestvérednek első óta tetszik! – Mondja Hermione mire Fred és George hirtelen mögém jönnek majd a Fred a jobb, míg George a bal vállam fogja meg.

– Enye Enye hugi. Előbb Malfoy most meg Jensen? – Mondja Fred. – Igen Val. Mindenki hallotta, hogy Malfoy hősiesen mentett meg a csúnya gonosz mardekárosoktól. – folytatja George.

– Jesszus! Draco csak segített nem történt más! – Elég hangosak vagyunk, így aki meg szeretné hallani a beszélgetésünk az meg is hallja. Miközben kimondom az előbbit Dracora nézek aki felhúzza mint két szemöldökét, és a fejét rázza.

Fredék csak nevettek majd vissza ültek a helyükre.

𝐃𝐑𝐀𝐂𝐎 𝐌𝐀𝐋𝐅𝐎𝐘

Ha minden igaz ma találkozik Val és Leo.

Nem szimpatikus nekem az a srác. Valami nagyon nem okés ebben. Ezen töprengtem miközben az udvaron sétáltam. Akarva akaratlanul is meghallottam Potterék beszélgetését. – Figyelj Harry! Nem az a bajom, hogy Val randizni meg. Az zavar, hogy kivel! – Mondja Ronald aggódó hangon.

 𝓜𝓸𝓸𝓷𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓭𝓲𝓼𝓽𝓪𝓷𝓬𝓮|| 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚𝒇𝒇Where stories live. Discover now