391 31 22
                                    

Take den
5 gündür oradayim bu evden kacacak yer ariyorum ve bir bacagim Hala sızlıyor biri kırılmıştı diğeri ise sağlamdı onu kaçmak için kullanicam 2 bacağımda kırık numarası yapıyorum bütün hareketlerime göz atıyorum anlamasın diye bugün eve geç geleceğini söyledi saat 7 buçuk civarında gelecekti bu şansı kullanmam lazım 2 gündür bana kadınların giydiği uzun etekler giydiriyordu ve herhangi yanlışımda bana ceza veriyordu daha dün tabağı kırdığım için bütün gün boyunca bana kırbacla vurdu  o sözler "SANA DIKKATLI OL DEMISTIM CEZA ALMALISIN"bodrumda tam 5 saat işkence yaptıktan sonra Banyoya götürdü beni yıkadı ve bodruma geri getirdi sabah olunca beni geri  yukarı götürdü mikey böyle değildi ağlamadan duramıyorum artık biraz daha ağladıktan sonra saate baktım şimdi tam zamanı saat 5 ti kaçmak için doğruca Banyoya süründüm çünkü bacağımın biri kırılmış olsada öteki bacağım sızlıyor çamaşır makinesine doğru gittim ve kapagisini açtım oradaki mikeyin kiyafetlerinden Bi tane aldım giyindim ve aşağı merdivenlerden doğru surundum canım yanıyordu hem çok kapıya çok yaklaşmıştım ve açtım sonunda kurtuldum oradaki korkuluklara tutundum ve ayağa kalkmaya başardım çimenlerde üstünde büyük bir sopa vardı onu aldım ve ayağı kalktım yürümeye başladım tam dış kapının kilidini acicaktim ki kolumdan birisi tuttu bu MIKEYDI "ah güzelim nereye böyle ama biliyorsun o etekler sana daha çok yakışıyordu "dedi kulağıma eğilerek ağlamamak için kendimi tuttum tuttum ama bariz gözlerimden sarıl sarıl yaş akıyordu mikey bunu fark etmiş olacak. Kii beni kendine çevirdi ve "sana ağlamak  yok demiştim hatırlarsan bu sefer büyük bir ceza hak ettin bu çok zevk verici olacak "dedi bir zamanlar aşık olduğum adam bu değildi daha çok ama çok gözyaşı döktüm ama nafile beni sürmeye devam etti "ah bacağını kirmistim sanki ve sen şuan bana yalan söylemiş oluyorsun bu cezan daha çok ağır olacak michim "
.
.
.


.





.
...

?
.
.
.
.
Heyuu nasılsıniz size instagram hesabımı vericem eğer sorularınız varsa ordan yazarsınız @_.senjuro_ bu aşklarım hadi diğer bölüm full smut olacak tir spoi vermeden durmam ne kadar piçim demi. 

Bodrum katı (mitake)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin