~KORKUTUCU AN~

34 7 0
                                    

Sabah yemeğimi yedim ve oturdum 2 saat tv izleyerek canım sıkıldı ve acıkmıştım atıştırmalık bir şeyler alıp yemek istedim ve Mısır patlattım mısırlar 2 dakikanın için de patlarken telefonum çaldı yine bilinmeyen bir numaraydı evet korkuyla telefonu elime aldım ve açtım.

Ben: Alo..... Alo alo (diyerek tekrarladım ve karşıdan hiç bir ses gelmedi.... Ve tam kapatacakken bir anda.

BİLİNMEYEN NUMARA: Merhaba Hazal nasılsın? (dedi ve ismimi bilmesinden şaşırıp korkarak cevap verdim.)

Ben: Sen kimsin ismimi nerden biliyosun?

BİLİNMEYEN NUMARA: Sana 3 tane soru soracağım bunları doğru bileceksin bir tanesini bile yanlış bilirsen yok olursun der.

Ben: (hiç bir şey demeyerek) söyle?

BİLİNMEYEN NUMARA: Ailenin içinden en çok kimi seviyorsun?

Ben: Hepsini. (diyerek doğru cevapladım.)

BİLİNMEYEN NUMARA: 2soru geliyor akşamki o gün gece okuduğun kitabın adı neydi?

Ben: Dünyadan Gelen bir ışık. (diyerek bunu da doğru bildim.)

BİLİNMEYEN NUMARA: 3 soru hazır ol ailenin yanındayken sabah kimin yanındaydın?

Ben: Annemin yanında. (diyerek yanlış bildim kardeşimin yanındaydım ozmn.)

BİLİNMEYEN NUMARA: Ahh (diyerek bir kahkaha atar.) yanlış cevap (der ve telefonu kapatır.)

Telefonu sakinleşip yerine koydum ve patlamış mısırlara bakıyordum. Bir anda bodrum yerinden ürkütücü bir ses gelir. Ve yaklaşmaya başlar ben aldırmam devam ederim izlemeye mısırları ve bir anda belimde bir el ve acı hissederim yaralanmışımdır. Yere düşerek bayılırım. 3saat geçer ve ve uyanırım acıyla o bilinmeyen kişi kaçmıştır. Oturur kendimi düzeltir yaralanan yerimi kapatırım. böylelikle aradan 1 hafta geçer ve iyileşmişimdir. Dışarı çıkmak isterim ve etrafta ne bir ev nede bir insan vardır. Cesaretimi toplayarak ormanın içine doğru girip yürümeye başlarım yürürken bir ses duyarım çalılıkların arkasından oraya doğru gidip bakarım bir sincap çıkar ve üstüme atlar irkilirim ve onu elime alırım yürümeye başlarım sincap konuşmaya başlar.

Sincap: Merhaba ben dubble sen kimsin der

Ben: Hazal ben tanıştığıma memnun oldum Dubble.

Sincap:Burada ne işin var bu ıssız yerlerde tek başına der.

Ben:(Başımdan geçen her şeyi anlatır söylerim.) 

Sincap: Buralar çok tehlikeli böyle bir şey yapmamalıydın.

Ben: Biliyorum ama bunu yapmam gerekti. (derim ve konuyu kapatırım.)
Arkadaş olmaya ne dersin?

Sincap (DUBBLE) : evet çok sevinirim.

Ben Dubleyi alarak eve dönerim sana bir yer yaptım umarım burada rahat olursun derim ve yerine koyarım onu.

Duble : evet çok yumuşacık der ve dayanamaz uykuya dalar.

Oradan çıkar yanımda getirdiğim oyunu oynamaya başlarım. Saat 00.00 gece 12 olmuştur. Benim de uykum gelir ve yatıp uyurum. 

~BİR KIZIN HİKAYESİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin