Duble ile oynuyordum birden buralar ıssız bir aksiyon yoluna el koymayı nedersin diye söyledim dubleye
Duble:Evet bu eğlenceli olacak (dedi ve kabul etti.
Öncelikle yardım ihtiyaçlarımızı her şeye rağmen bir kaç eşya alıp hazırlayacağımızı söyledim. Çantayı getirdim ve gereken şeyleri koydum. (fener atıştırmalık kibrit ip vb. Şeyler.)
Dubble de gel di ve evin anahtarlarını alıp evden çıktık. Ormanın içine girdik 30 km uzağına vardığımız da durduk yorulmuştuk. Dubble bir an da garip bir şey görür ve alıp hazalın yanına gelir.Duble: bak ne buldum bu ne? (diye sorar hazala.)
Hazal: Bu geçmişe ait bir şey. (der. Ve bir düğme vardır ona basar.)
Bir anda başka bir yerde olurlar karanlık sisli ve ürkütücü bir yer.
Duble: burası neresi korkuyorum gidelim. (der ve hazala sarılır korkuyla.)
Hazal:sakin ol bilmiyorum nerde olduğumuzu ama GİZEM li bir yer olduğu belli. (der ve Dubleyi omuzuna alır.)
Bir ağaca değer Duble nin başı hazalın da öyle ikisi de düşer kayıp kalkarlar geri. Ağaç parlamaya başlar bir anda dallarından baykuşlar havalanıp uçar her yerde Hazal ve dubla eğilip kulaklarını kapatırlar korkup her şey biter ve Hazal Dubleyi alıp koşmaya başlar bir yerde durup otururlar. HAZAL o düğmeye basar ve her şey normale döner eski yerde olurlar. Duble hala korkuyordur öyle sarılıp inmiyordur hazalın üstünden Hazal bu kadar şey yeter diyip eve doğru gitmeye başlar ve bir yandan da elindeki geçmişe ait olan zaman makinesine aklı takılır onu düşünür.
Eve varırlar ve duble uyuya kalmıştır onu yerine koyar ve çıkar oturup elin deki zaman makinesine bakar.İyi ce her yerine bakar ve bir ses gelir içinden gelen ses BİR ÇIĞLIK SESİDİR.
Hazal elinden düşürür korkarak çığlık sesi durur ve Hazal onu alıp bir yere kaldırır oturup sakinleşmeye başlar ve 2 dk geçince aradan araştırma yapmaya başlar her yerden her şeyden kitaplara kadar bakar sadece bir tek şey bulur o da geçmişteki hiç bir şeyin gerçek olmadığı cümlesi vardır. Başka ne yapacağını bilemez.Duble uyanır hazalın yanına gelir baktın mı ona der.
Hazal: evet baktım ama hiç bir şey bulamadım bulduğum tek bir söz cümle geçmişe ait bir şeylerin olup gerçek olmaması. (der ve yüzü asılır.)
Bir şeyler bulmaya çalışacağız bir şey çıkacak içinden biliyorum der ve hazala sarılır Duble.
Böylelikle aradan 5 gün geçer ve Hazal araştırıp bakmalara devam eder hala.
6. Günü o elimde ki zaman makinesinin bir resmini kitapta görür ve hemen bakar için de geçmişte yaşanılan ölüler ve onların yapılışı der Hazal kitabı elinden atıp Duble diye bağırır.
Duble koşarak gelir ve Hazal kitaba doğru işaret eder bakar duble duble de şaşırır ve oraya yine gideceğiz der.
Hazal ama tehlikeli der orası
Bir şey bulmak istiyorsak oraya gidip bakmamız gerek bulmamız lazım bir bilgiyi bile der.
Hazal tamam der ve içeri geçer otururlar plan yapıyordur. Hazal kalem ve kağıdı eline alıp.
Kitap taki bazı bilgilerle hareket etmeye başlar öncelikle.
Mola verip bırakır 30 dk sonrası ikisi de uyuya kalır.
Yeni bölüm gelecek lütfen oylama yapmayı unutmayın okuyup oylama yapmayanlar da oylama yapsın lütfen verdiğim emeğe değsin lütfen iyi günler.