Au trecut câteva săptămâni de când am purtat discuția legata de cățel cu părinții.Cred ca au si uitat, dar i.am lăsat sa se gandeasca mai bine.Nu am vrut sa ii presez.
-Mama, mai tii minte discuția legata de cățel?
-Care, aia de acum câteva săptămâni?Sigur ca da.Am discutat si cu tatăl tau si ne-am gândit la toate avantajele si dezavantajele pe care ar putea sa le întâmpine un cățel.
-Si?Ce ați hotărât?Îmi veți lua un cățel?
-Da, de ziua ta.M-am gândit ca ar fi un cadou mai special pentru vârsta de 14 ani.SURPRIZA, scumpo!
Am fost atât de uimita ca mama chiar a fost de acord cu un cățel nou in familia noastră, incat am început sa plâng.Chiar de ziua mea, voi primi cel mai frumos cadou pe care l-as fi putut primi: un cățel
-Multumesc, mama!Ești cea mai buna mămică din lume!!
-N-ai de ce sa-mi mulțumești.Meriti ceva deosebit pentru cum înveți la școală si pentru tot ce faci.
-Nu ma așteptam sa fii de acord cu ideea asta, si de.aia am plâns.Dar nu conteaza, știi ce rasa vreau?Un labrador.
-Bine, vrei sa mergem maine sa vedem dacă au la PetShop vre-unul?Ca oricum ziua ta e săptămână viitoare.
-Daaaa!!!!
-Bine atunci, așa rămâne.
Credeam ca visez.Totul se întâmplă prea repede.Mâine e posibil să am un cățel! Un nou membru al familiei, o nouă viață, un nou suflet cald în casă noastră!