A sosit ziua mult așteptată.Chiar dacă e 6 dimineata, în câteva ore voi merge sa-mi iau cățel!!Abia aștept să.l țin în brațe și sa-i simt respirația lui ușoară, sa-i aud bătăile inimii repezi pe care le are orice cățel, sa-l am aproape!
Am stat în pat 2 ore până s-a trezit și mamă și am avut impresia ca au trecut săptămâni.Mă uitam pe tavanul portocaliu al camerei si-mi imaginam viata ideala alături de un câine.Nu mai puțeam ațipi nici măcar o clipă.Eram mai odihnită ca niciodată.
-Hei, Maya, scoala-te, trebuie să plecăm!
Nici nu am așteptat să termine mamă de vorbit și m-am sculat imediat din pat:
-Sunt trează de două ore!Nu am mai putut să adorm de emoție.
-Bine, nu contează, hai imbraca-te ca să putem pleca.Eu sunt deja gata.
-după ce am ajuns la PetShop-
-Mamă, uite, asta e câinele pe care-l vreau!
După ce am văzut puiul de labrador, nu pui de Cocker mi-a atras atenția:un cățel mic, cu urechi lungi și moi și cu sprâncenele și mustățile mai mari decât capul se uita fix cu ochii negri și stralucitori în ochii mei.Am înnebunit când l-am vazut.Era așa dragalas încât nu puteai sa-l ignori.
-M-am răzgândit, nu nu mai vreau labradorul, vreau cockerul asta frumos!
-Sigur Maya?Nu te mai laș să te gândești?
-Nu!Știu sigur ca pe el îl vreau.
După ce am plătit, i-am mulțumit mamei pentru cadoul perfect și am luat un taxi spre casă.Cățelușul era băgat în geacă mamei, fiindcă era luna martie, și tremura ca varga.Până la urma a adormit, mângâiat de mâna fină a mamei.