4.Bölüm

73 3 4
                                    

Fr: Pencere açık kalmış. Bak sana bişey söyleyeceğim. Bana bir daha yalan söyleme. Dışarıya işim var diye çıktın Barış'la buluştun. Anlaştık? Teşekkür ederim. İyi geceler ekipler kapıda. Güvendesiniz.

H: Teşekkürler.

Ferman gider.

Büge yukarı çıkar. Barış yatağın altından çıkmıştır.

Büge: Barış!

Barış yatağa oturur. O sırada Can gelir.

Can: Baba!

Barış: Babacım!

Barış Can'a sarılır. Ve öpmelere doyamaz.

Barış: Naber.

Can: Sonunda geldin.

Barış: Geldim tabii! Tabii gelicem.

Can: Neden burda yatıyosun?

Barış: Niye yatıyorum ben burda? *Büge'ye bakarak*

Büge: Eee. Can baba biraz hasta. Yani çok yorulmuş.

Barış: Evvet! Biraz dinlenmem lazım. Tamam mı babacım?

Barış Hayal'e bakar. Barış yatak odasına gider. Odada sadece Can ve Barış vardır.

Barış: Babacım... Canım... Çok büyümüşsün oğlum... 

Can: Sende ben yokken hasta olmuşsun. 

Barış: Oldum evet yaa. Hasta oldum. Bak, omzum çok ağrıyor, babalar evlatlarından uzak kalınca, hasta oluyorlarmış biliyor musun? Büyük bi problem bu. 

Can: Şimdi yanındayım.

Can Barış'a sarılır. 

Can: Hemen iyileşirsin.

Barış: İyileşirim tabii iyileşmem mi. Senle... Annen olduğu sürece bana hiç bişey olmaz. Değil mi?

Can: Sen çılgın prenssin seni kimse yemez!

Barış: Evet ya. Kim beni yenebilir ki.

O sırada kapı açılır gelen Büge'dir. 

Barış: Annesi değil mi annesi. Hadi annesi.

Büge: Can. Bak baba çok yorgun. Sende çok yoruldun bugün. Hadi yat sen şimdi tamam mı?

Can: Ben babamla yatıcam.

Can başını Barış'ın bacağına koyar.

Barış: Babacım. Bak ben sana söz verdim gelicem diye geldim değil mi? Söz gelicem yine. Hadi.

Can: Tamam söz ver.

Barış: Söz. Söz, hadi.

Can gider Büge kapıyı kapatır.

Barış: ahhh!

Büge Barış'ın yarasına bakar.

Büge: Barıış. Bak bu hiç evde halledilebilecek gibi bir şey durmuyor. Çok kötü gözüküyor.

Barış: Yok yok durum o kadar kötü değil. Sen bunu çıkar. Yahu kan kaybettim biraz sadece. Çıkartabilirsen yırtarım.

Büge: Sen salak mısın nasıl çıkarayım ben bunu. Ya yanlış bişey yapabilirim, kötü olabilir.

Barış: Hayatım kurşunu çıkartman lazım.

Büge: Barış sen salak mısın nasıl çıkarayım ben bu kurşunu.

Barış: Ya anlatıcam ben sana. Hiç mi film izlemedin? Bi tane bıçak getir. Bide cımbız. Halledicem ben hadi. Büge hadi nolur çabuk canım çok acıyor.

O gün ki gördüm seni (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin