Fırat: Benden çaldığın, yıktığın, sevdiğimi aldığın yüreğimde. Ama her şeye rağmen Barış. Ne yapıcam biliyor musun? Sana gerçek adaletin ne olduğunu göstericem. Burdan beraber çıkıcaz. Teslim olucaksın Barış, indir silahını.
Barış: Hiçbir yere gelmiyorum seninle. Sıkıysa canlı canlı götür bakalım hadi. Hadi!
Savaş'ın evi
Hayal: Ya kafayı yemek üzereyim nerde bu ya?
Savaş: Telefonları da açmıyor.
Hayal: Abi... Barış abime bişey olmuş olmasın?
Savaş: Yok ya olmaz ona bişey. Ama 2 aydır hiç bi haber yok.
Zerya: Ooo ne yapıyosunuz böyle abi kardeş?
Hayal: Barış abimden 2 aydır haber yok ya.
O sırada Kerem gelir.
Kerem: Ben nerde olduğunu biliyorum.
Hayal ayağa kalkar.
Hayal: Nerde iyi miymiş!
Kerem: Benim Fırat diye bi savcı dostum var. Ve onun peşindeymiş. Dün konuştum.
Hayal: O DOSTUNA DA ABİMİ YAKALAMASINI SEN SÖYLEDİN DEĞİL Mİ!
Savaş: Abicim bi sakin olur musun?
Kerem: Evet ben söyledim.
Hayal: NE! SEN Mİ SÖYLEDİN! YA SEN MANYAK MISIN KEREM! SENİN YÜZÜNDEN ABİM ALLAH BİLİR NE HALDE!
Büge'nin evi
Nazlı: Baba!
Can: Baba!
Fırat ve Barış silahlarını arkasına saklar.
Barış: Babacım.
Can Barış'a sarılır.
Fırat: Göbüüş!
Nazlı: Ne yapıyorsunuz?
Fırat: Ee Barış amcanla oyun oynuyorduk.
Nazlı: Oyun mu ne oyunu?
Can: O zaman bizde oynayalım.
Barış: Bu oyunu, sadece büyükler oynayabiliyor ama siz oynayamazsınız.
Giryan: Çocuklar Hayal'i görmek istedi kapıyı açık görünce.
Fırat: Anladım anladım. Biz Barış'la oyunumuzu bitirelim, ondan sonra yanınıza gelicez. Tamam mı Giryan?
Can Barış'a daha sıkı sarılır.
Can: Lütfen baba gitme lütfen. Yalvarırım gitme lütfen baba. Seni bırakmayacağım dedin gitme lütfen.
Barış: Babacım. Biz şimdi Ferman amcanla gidelim, ben sonra gelicem seni almaya.
Can: Söz ver.
Barış: Söz. Söz, hadi.
Fırat gizlice Barış'a yakınlaşır ve arkadan silahı sakladığı eli sıkar ve ikisi de gülümser.
Fırat: Bay bayy
Gülümseyerek ilerlerler. Dışarda Fırat'ın ekibi vardır.
Barış: Yan gelmiş! *Sinirle*
Fırat: Hahahaa Mami, bağla şunu arkadan.
B: Bana bak, ben zorla girdim içeri ha. Büge'nin bi suçu yok. Silahla alı koydum onu. Ona göre alırsın ifadesini.
Fırat: Kes lan sesini, sus.