!m
⚝
"Taehyung- Taehyung bana yaslan, evet bu şekilde." Jeongguk arabanın kapısını kapatıp kitledikten sonra Taehyungun bir kolunu kendi omzuna almıştı, eli belindeydi ve onu kendine yaslamış bir şekilde sıkıca tutuyordu. Taehyung kör kütüp sarhoş olmuştu, Jeongguk söz vermesine rağmen neden bu kadar içmiş olduğunu merak etse de soramıyordu, sabah ilk işi bunu sormak olacaktı. "Bana yaslan."
"Kapımı çal, hadi kapımı çal" Taehyung mırıldanıp başını Jeongguk'a yasladı. "Hazır ettim ben,"
"Kapat çeneni artık."
"Beni, geçir kendimden.. hadi."
"Tanrım, eğer varsan.. bana sabır ver." Jeongguk kapıyı açmaya çalışırken aynı zamanda Taehyung'u tutuyordu, Taehyung ise tamamen kendinden geçmiş bir haldeydi; gözlerine yaptığı hafif siyah göz kalemi akarak gölgeli siyah makyaj gibi durmuştu, dudakları ve yanakları kıpkırmızıydı, perma yapıp sprey sıktığı sarı saçları dağılıp tel tel yüzüne düşmüştü ve kesinlikle ayakta zor duruyordu. "Hadi nefesim ol.. Jeongguk."
Jeongguk sınandığının farkındalığıyla derin bir iç çekmiş ve zar zor açtığı kapının kilidini cebine attıktan sonra Taehyung'u bacaklarından tutarak bir çırpıda kucağına almıştı. "Zehirlendi- Jeongguk yürüyebilirim!"
"Tabii ki yürüyebilirsin tatlım." Jeongguk onu kendine yaslayıp yukarı kattaki odasına ilerlerken Taehyung başını Jeongguk'un göğsüne yasladı. "Ben yürüyebilirim."
"hıhım." Jeongguk Taehyunga baktı ve hafifçe gülümseyip odasına girdi, onu yatağa oturttu. "Direkt uyumak mı istersin, ya da duş- hayır o olmaz,"
"kahve?" Jeongguk başını yana eğip yatağına oturttuğu Taehyung'u izlerken elleri oturduğu yerde, bacaklarının iki yanına yaslıydı ve fark etmeden ona eğilmişti, Taehyung'a göre fazla yakın duruyordu. Çok yakın, nefesini yüzünde hissedebiliyordu. "Jeongguk.."
"hm?"
"Ben.. öpüşmek istiyorum."
"ne?"
"Beni niye oradan aldın? Sen kafayı mı yedin?!" Taehyung Jeongguk'u ittirmeye çalışırken Jeongguk Taehyung'un yanlışlıkla kendine zarar verebileceğinden endişe ederek daha da üzerine gitti. "Ne- Ne diyorsun sen be?!"
"Öpüşmeyi bilmeden nasıl yazabilirim? Sen aptalsın, koca bir aptalsın, kocamansın." Taehyung kızarmış burnunu çekip iyice üzerine gelmiş olan Jeongguk'u inceledi. "Ve aptal."
"Ve aptal, tabii. Bu aptaldan ders alıyorsun."
"Sus."
"Kimi öpecektin?"
"Ne yapacaksın?"
"Doğru, bana ne ki?"
"Evet," Taehyung dudaklarını yaladı, hala neden Jeongguk'un ona eğildiğini merak ediyordu. "Yoksa beni mi öpeceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsessed
Fanfiction"Çünkü ben yazdıklarından fazlasıyım; zihnindeki karanlığın temeliyim ve aydınlığa çıksan bile gözlerini kapamak isteyeceğin kadar bağımlı olacağın bir tehlikeyim," "Başa çıkabilir misin?" /durdu