"Te voi gasi".Am bagat foaia in buzunar.Si mi-am continuat drumul.Pe holul scolii mergea Edi.I-a cazut ceasul.M-am uitat la ceas si ora era noua seara.L-am luat de pe jos si i l-am dat.
-Multumesc.Spuse el.
-Cu placere.
Au inceput orele.Am dat un test foarte usor.Colegul meu plangea.
-Ce e Edi?
-Nimic.Iti spun in drum spre casa.Spuse plangand.Orele s-au terminat.M-am oprit in curtea scolii.
-Acum spune.Am zis eu.
-Pe mama mea a ucis-o cineva.
-Cum arata?
-Era un baiat inalt.
Cand m-am dus acasa toate luminile erau inchise.Am deschis usa m-am dus in camera mea.M-am bagat in pat.Simteam din nou acel miros oribil langa mine.Cineva a batut usor cu pumnul in geam.Cand m-am uitat nu era nimeni.Am pus din nou capul pe perna.A doua oara a batut cu pumnii tare.Dupa ce m-am trezit am luat din nou uniforma si am plecat spre scoala.Din nou era ceata.In pauza mare m-am dus pe hol.Am simtit ca cineva ma atins pe umar.Dupa ore era din nou ceata afara.Am intrebat si colegii daca vad ceata.Toti au zis "nu".Am fugit repede spre casa.In stanga mea era o padure.Se vedea un bol cu fructe.Curios m-am apropiat de bol.Nu era un bol cu fructe era un bol plin cu sange proaspat si am bagat mana prin bol.Am prins un organ.Era un CREIER.Avea si un bilet.Pe el scria "uitate in fata!".M-am uitat in fata am facut cativa pasi.Dintr-un copac a cazut mama cu o sfoara in jurul gatului si legata de creanga.M-am dus la copac si am varsat.Am fugit pana acasa.Am intrat in casa.Am vrut sa vad daca e adevarat daca mama mea a murit.M-am dus in camera parintilor.Mama nu mai era in pat.
-Oare cine mi-a ucis mama?Am intrebat eu cu lacrimi in ochi.M-am dus in camera mea plangand.M-am bagat in pat si am pus plapuma pe mine.Simteam din nou acel miros oribil.Am pandit pe sub plapuma si am vazut baiatul inalt cu un cutit in mana.Cand m-am trezit aveam un cutit in mana.Bolul era la mine sub pat.M-am dus in camera la parintii.Tata era sub plapuma mort.In fata mea era o groapa adanca de zece metri.Edi a aparut in spate cu o fata diabolica si...Gata si acest capitol.Sper ca va placut!