Şu diyarda en çok güçlü bir kadın olmak zorundasın. Kimsenin sana dokunamayacağı ve ezik bir kadın gibi değilde gerçek bir "kadın" gibi bakmaları için.
Çalışmak, başarmak ve daha da güçlenmek zorundasın. Yoksa ezilir küçülür ve cahil insanların yanında değersiz bir varlık gibi kalırsın. Haklarını koruyacak gerekirse kimsenin önünde düğmelerini iliklemeyeceksin. Ama en önemlisi "Sevecek ve değer göreceksin".💋
Hatırlamak, Tanrı'nın bize verdiği en yaralayıcı duygu. Hatırlamak, unutmaya çalışmak kadar zordur. Hatırlamak, unutmak kadar zordur.
Eğer ki bir gün geçmişimi unutursam sadece şükürler ederim ama bu hiç bir zaman olmayacak. Benim geçmişim ve GEÇMİŞE BIRAKAMADIKLARIM her saat, her gece, her saniye ve zaman dilimi arkamda bir gölge gibi yapışık kalacak. VE BEN KENDİMİ KABULLENENE KADAR DA GERÇEK SEVGİYİ GÖRMEYECEKTİM Buda hiç bir zaman demek oluyordu...
Nosa ve mavi.
Ben buydum. 1 insan 2 kişilik.
Nosa sadece işi için yaşardı. Zaten kafası bir tek iş yaparken susardı.
birde MAVİ vardı her zaman bir ailesi olmasını isteyen, her gece ağlayan, ve geçmişi yüzünden psikolojik sorunlar yaşayan. Sarışını vardı onun. Bir tek onu görünce gözleri parlardı. Mavi saftı geçmişinde yaşadığı kötü günlerin aksine güzel bir ailesi ve hayatı olmasını isteyen taraf.
Gerçek acıyı her zaman Mavi çekerdi, en çok Mavi ağlardı.
Nosa ise ona bu acıyı çektireni öldürürdü. Nosa sinirliydi, sürekli.Mavi Her ağladığında şunu derdi kafasındaki acımasız ses "Sen sadece küçük ağlak bir sefilsin! Bedenini bile koruyamıyorsun! Ajan olmayı bile başaramıyorsun!". Bunu duydukça yutardı ağlamalarını sessiz sessiz iç çekerdi.
En çokta canını boğazındaki yumru acıtırdı.
Kulaklıktaki yüksek bağırtlak sesle etraftaki bakışlarımı sabitledim. "Nosa dikkat et!" Tanıştırayım bu Bay Feber, hayır bu sadece ajan adı gerçek adı Edwin. Aynı zamanda benim asistanım. Kendisi kendi dilimizde çömez olarak anılır, ama herkesten daha olgundur.
"Sakin ol Feber sadece biraz oyun oynamak istiyorum başımın ağrısı şu pezevenklerin acı dolu çığlıkları susturuyor inan!" Dedim bunu derken hemen arkadan bir ses yükseldi "Hey sen bana bak sağ tarafa koş! Salak mısın oğlum bir bak, ileriye koş seni lanet!" bu kişi de Amir Exe, hayır bu koca adamın gerçek adı Darian.
Ve bende bir Amirim. Yurtdışında amirlere daha farklı seslenilir ama Türkçe karşılığı amir gibidir. Asıl görevimiz her göreve katılıp planları da ben yaparım ve ajanları görevlerde ben senkronize ederim.
Derken bir silah sesi geldi arkamı dönmeme gerek kalmadan Exe nin çığlığıyla vurulduğunu anladım seni pislik herif emir vericem derken vurulmuştu. Götü kalkık, kesin ona kopya vermesem buralara kadar da gelemezdi.
Keşke kopya vermeseydim. Buranın tek amiri olurdum. Ah salak kafam.
Ben demiştim zamanında da iç sesim diye aldırış etmemiştin. Hıh.
"Beni dinleyin ben FBI amiri Nosa, 312. Bloktayım ve kapının arkasındaki saatli bomba Artık etkisiz halde. Şu an beni dikkatli dinleyin Bay Exe vuruldu, 813. Blokta yanında üç tane Artık etkisiz halde bir ajan var hepsi öldürülmüş. Ajan Fays ve Neja bay Exe nin yanına gidin! Kan kaybediyor hala beni dinlemek yerine neden gitmiyorsunuz!" Planımız sekteye uğraşmamalıydı, kahretsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ SAVAŞ +18
ActionFBI ajanı Mavi iş arkadaşları tarafından tüm düşmanlarının önüne atılmıştır, bir yandan sürekli takip ediliyor ve görevlere katılıyordu. Bir yandan ise ülkenin etrafını sarıp her gece cinayetleriyle adına duyuran katili yakalamaya çalışıyordu. Katil...