oyun;)

6.9K 41 6
                                    

Medya temsilen koyulmuştur kızın medyadaki kızla alakası yok tanıtım bölümü gelicek zaten.
Vote 3
Yorum 1
&

Rohat'tan

Güzel bebeğim meleksi görünümüyle karşımda duruyodu üzerine atlamamak için kendimi sıkarken,

gözümü bacaklarına getirmemek için büyük bi çaba sergiliyodum.

Minik bebeğim güzel gülümsemesiyle bakarken dayanamamış elimi bacağına atmıştım,elbetteki sanki bacağına bişey dökülmüş gibi yaparak.

"Miniğim "diyip sanki bacağına dökülen suyu bilerek dökmemiş gibi elimle temizliyodum.

Aslında bebeğimi 3 yıldır tanıyodum hatta platoniğiydim.

Batı'ylada miniğimi evlat edinmek ve onu korkutmamak için evlenmiştim.

Aramızda hiç bişey yoktuki gey değildik.
Bebeğimin bacağını silmeye'okşamaya;)'devam ederkenayağa kalkmasıyla ona baktım.

"Eyer müsaitseniz biran önce evinize geçelim zaten maddelerdede yazıyodu yarın okulum varda"

Diyip o zarif ama güçlü ve sexsi gülümsemesini atıp arabasına ilerledi.

Onun arkasından hipnoz olmuş gibi güzelliğibe bakarken batının bana seslenmesiyle anca kendime gelmiştim.

"Oooo sende iyice mecnuna döndün be kardeşim"
"Hadi gel leylan bekler"diyip gülmesiyle ona seni sikerim bakışı atıp sert ve seri adımlarla dışarı çıktım.

Beni görenler eğilip selam veriyodu.

&

Arkadaşlar rohat bir markadır😎
Ay neyse rohat bir ağa hemde aşiret ağası babasıda anneside vefat etti.

Kocasınıda aden'i evlat edinebilmek için evlendi .
Ve galiba çok küçük bi ihtimal avukat beyciğe bi iki fiske atmış olabilir;)

Hanımağa aden'e meraba deyin.

Bi dahaki bölüm bütüm hanımağalar ve ağalar aden'in önünde eğilicekler rohat'ıda mrr😽😻yapıyoruxzxzx

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DADDY/+18aden'in Babacığı😻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin