Kiyapta +18 erotiklik cinsellik vb şeyler olucaktır küçük çocukların okuması için uygun değildir.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
&
Meraba ben adel yaklaşık 14 yıldır evden fışarıya adımını atmamış adel.
Ailem biraz baskıcı bir aileydi taki bugüne kadar, bu zamana kadar türlü türlü eziyetler yapıp beni yaralayan ailem gitmişti.
Mantıklı yanım onlar" senin canını yaktı hak etmediğin onca şey yaptı"
Diyip bağırırken , küçük ben aile mezarlığının yanında oturmuş hıçkıra hıçkıra ağlıyodu.
Sanırım ikimizde biliyoruzki onlar hak ettiğini buldu.
Hayır hayır hayır hayır böyle olmamalıydı.
İçimdiki küçük kızın yaşasalardı beni belki severlerdi diyişine iç sesim kahkahalar atıyodu ve galiba ilk kez mantığımı boş verip içimdeki küçük kıza uyarak hıçkırarak ağladım.
Ağlamak güçsüzlük değildi asıl güçlülük göstergesiydi evet ağlıyodum çünkü şimdi bu üzücü olayı burda akıtıp daha güçlü ve daha hırslı kalkıcaktım.
Ve sanırım ikimizde yine biliyoruzki biz hak ettiğimiz hayatı yaşicaz.
&
Arkadaşlar tanıtım bölümü olarak düşünebilirsiniz dadyimizle nasıl buluşucakları hakkında kafamda soru işaretleri var.
Bunlar sahiplenseler Amcasının/ aile ortaklarının oğlu olsa?
Şirketin başına geçse şirketin ortağı/başka şirket sahibi olsa?
Normal bi şekilde yaşasa ve dady ona plotonik olsa?
Manken olsa dady buna intadan yürüse/manken şirketinin sahibi olsa?
Daha farklı bişey olsa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADDY/+18aden'in Babacığı😻
Ficción Generaldadymız var ama diyer hikayelerin aksine kızımız bir sex tanrıçası emirleri ve cezaları o verir;)