İlk önce bu kitabı yazmamın sebebi bazı kitaplardan çok ilham aldım ve bu yüzden bu kitabı yazmaya karar verdim.
Çalıntı falan değil kendi hayal gücüme dayalı yazıyorum umarım anlayışla karşılarsınız. İlk önce karakter tanıtımı yapıcam sonra hikayeye başlıcam.Güneş Karan, 18 yaşında bir kız ve ****** Lisesi'ne gidiyor. Ortamda çok arkadaşı yok sadece kendi kanka grubu ile takılır. Bir kardeşi var. Resim yapmayı, müzik dinlemeyi, voleybol oynamayı seven bir kızdır. Aynı zamanda Fransızca, İngilizce ve İspanyolca biliyor. Çünkü annesi İspanyol babası Türk. Kendisi aynı zamanda bir vampir ve güçlüdür.
Sude Kurtoğlu, 17 yaşında bir kız ve Güneş'in en sevdiği arkadaşı. Güneş ile aynı liseye gidiyor. Müzik dinlemeyi, voleybol oynamayı sever. Kendisi bir cadıdır.
Merve Can, 17 yaşında ve Güneş, Sude'nin arkadaşıdır. Aynı liseye giderler üçüde. Voleybol oynamayı sever aynı zamanda Güneş ve Sude gibi maçlara katılır. Böylece üçüde okul takımına girdiler. Kendisi bir elftir.
Deniz Beyoğlu, 18 yaşındadır. Kızlarla aynı okula gider ve kankilerdir. Futbol oynamaya bayılır ve fotoğraf çekmeye de bayılır. Deniz ise bir kurt adamdır.
Ateş Coşkun, 19 yaşında oğlanımiz. Babası mafya ama babası gibi olmak istemiyor sadece gerçek aşkını bulmaya çalışıyor. Ateş ise bir Güneş gibi vampirdir.
Berk Can Oğuz, 18 yaşında, Kızlarla aynı okula gider ve en yakın arkadaşı Ateş'tir.
İkisi beraber basketbol oynarlar ve takım kaptanlarıdir. Ve kendisi hem vampir hemde cadıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Vampire
FantasyGüneş okula giderken ansızın yere düştü ve bacağını çizdi sonra ona uzatılan bir gördü ve eli tuttu. Aşk hikayemiz böyle başlar...