Güneş:
Bu gün yine okul günüydü ve telefonumun alarm sesiyle uyandım. Uyandıktan sonra ayağıma terliklerimi giyip banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım sonra dişlerimi fırçaladım.Okul üniformamı giyip, saçlarıma bakım yağı sürdüm ve parfüm sıktım. Çantamı alıp aşağı indim ve annemleri gördüm. Evet, siz şimdi normal ailede mi yaşıyorsun? derseniz eğer hayır annem bir İspanyol ve Fransız ama vampir ve babam Türk ama vampir. Bu yüzden de ben vampirim. Tabi ki güneş ışığında dolaşabiliyoruz fakat uzun süre güneş ışığında kalırsak vücudumuz yanmaya başlıyor.
Kahvaltımı yaptım ve yola çıktım. Yolda bir taşa takıldım ve düştüm. Evet ben çok sakar bir insanımdir direkt düz yolda bile düşerim.
Güneş: Ahh, bu günü mü bulur ya off. Çorabımda yırtıldı zaten.
Kendi kendime konuşurken karşımda bir el belirdi yukarı baktım ve 17/18 yaşlarında bir güzel genç bana el uzattı.
Elini tutup kalktım ama garip bir şey hissettim garip bir enerjisi vardı.
Merhaba Güneşcimm
Evet bu da benim iç sesim. Merhaba iç ses
Şimdi canım o garip his değil adam bildiğin saf kan vampir.
Aslında iç ses dedim ama vampirlerin de kurt adamlarda olduğu gibi bizde vampir iç sesimizle konuşabiliyoruz.
Sen benim dediğimi duydun mu? Adam diyorum vampir.
Ne sen ne diyorsun böyle bir şey olamaz.
Olur canım hatta ben onun iç sesiyle konuşyorum senin de vampir olduğunu hissetmiş olmalı.
Tamam yeter bu kadar tantana
Aman be sana bir şey demeye de gelmiyor. Ne halin varsa gör.
Ateş:
Bu gün okula gidicektim yolda giderken bir kız gördüm çok güzeldi bacakları, vücudu her neyse yere düştü sanırım ve ondan etkilenmiştim. Sonra ona elimi uzattım ve ilk önce bana baktı sonra elime ve en son elimi tutup kalktı. Tam kalktığı an garip bir şey hissettim hem de çok garipti tıpkı bir vampir gibi.Merhaba Ateşcigimm
Yine mi sen ne oldu yine?
Diyorum ki hissettiğin garip şey kızın vampir hisleri.
Ne sen ne dediğinin farkında mısın nasıl olur bu?
Olur canım sanırım o seni de hissetti herhalde.
Ateş:
Adın ne?Güneş:
Adım Güneş senin?Ateş:
Adım Ateş memnun oldum.Güneş:
Bende memnun oldum. Sanırım okulda yenisin?Ateş:
Evet, yeniyim seni böyle görünce direkt yanına geldim.Güneş:
Anladım. Yardım ettiğin için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Vampire
FantasyGüneş okula giderken ansızın yere düştü ve bacağını çizdi sonra ona uzatılan bir gördü ve eli tuttu. Aşk hikayemiz böyle başlar...