《 14. Bolum 》

131 12 5
                                    

Hayir wrkadaslar soranlar icin yasamiyorum 🐺🤘

&&&&&

Haftalar sonra

Ofiste oturup belgeleri duzenledigim yorucu bir gun daha.. Pff gercekten su siralar hayatim cok siradan geciyo, aslinda istedigin buydu zaten. Her neyse hayatim nasilsa oyle devam etmesini umuyordum.

Ha size olanlardan bahsetmeyi unutmusum... Pardonn benim hatam!! Hemen kisa bir ozet geceyim.

Emu ve Abimin aralari mukemmel surekli beraberler, abim nihayet kendi hislerini saklamamasi gerektigini ogrendi. Onu yurekten tebrik ediyorum gercekten.
Eh konu bana gelirse eger Ran ile bidaha hic konusmadim beni bekledi mi, bekliyor mu bilmiyorum ama haftalardir hatta 2 aydir sesi solugu cikmadi. Rindou ise bu 2 ay icerisinde 1 ay islah evinde kalip cezasini cekti gerisi de para cezalariydi zaten.Ben o sirada hic konusmadim Rin'e Ran'ı sormalı mıyım diye cok dusundum ama nafile. Aslina bakarsaniz artik sacma sapan davranmamaya karar verdim neysem o olucaktim. Oyuzden gercekten son bi kere bile olsa Ran ile konusmak istiyordum..Tabii Naoto'ya bunu soylersem beni 500 parcaya dograyabilirdi. Hatali olan bendim bu sefer aralarinda bisey olmadigini soylemesine ragmen sadece dinlemek istemedigim icin gittim oradan. Yine ayni seyleri yasamaktan korktum ve gecen seferkinin aynisini yasattim Ran'a. Evet hatali oldugumu anladim ilk defa sorgulamadan itiraz etmeden kabullendim haksizligimi.
Cunku Ran benim icin su hayatta kavga konusu olacak son kisi.. Hem cok istiyorum yanimda olmasini hemde istemiyorum. Kararsız sacma davranislarim var ama bu sefer emindim gel dese gelirdim git dese giderdim. Cunku onun yerinde ben olsaydim gercekten bidaha yuzune bakamazdim onun kirginligimdan. O herseye ragmen yanimda olmayi tercih ettigi icin bende onu sartsiz kosulsuz tercih etmeliydim. Her neyse tabii bu dusunceler suanlik icimde olan dusunceler.

Naoto: Psst!! Aloo daldın yine ya ne bu dalgınlık?

- Ay sende bilmiyomus gibi sanki konu Ran iste.

Naoto: Uf bikmadin mi sundan allahaskina ben bile sıkıldım

- Hayır efenim sıkılmadım sıkılmıycağımda.

Naoto: İyi banane ne bok yersen ye sonunda sen üzülme de ne oluyosa olsun.

- İkimzide yeterince yıprandık zaten kotuye baglama hemen herseyi ya

Ran x Reader 《Not Y/N》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin