Dinleme ve okuma edebiyat felan ne alaka amk ne sacma su kurallar bi anlayamadim giti.
&&&
Telefonu koltugun uzerine firlatip yemegi kontrol etmeye gittim. Tam vaktinde yetismistim resmrn bu yüzden yemegin altini kapatip Baji'nin oldugu odaya dogru gectim ve bagirarak;
- UYANSANA LA!!
Gozlerini ovalayip saclari dagilmis bir sekilde uyanan Baji'ye bakiyordum hala ayni malliktaydi kesinlikle.
Baji: Ne bagiriyon uglum
- Sanane lo
Salak sacma konstuktan sonra yemege oturduk.
Baji: Ee gormeyeli cok degismissin turuncgil naber?
- İyidir kocum senden ayrica bisey diyim mi hic degismemissin
Baji: Sagol ya neyse iyi valla bende. Neyse sey diycem yarin aksam cikiyo muyuz bi yerlere?
- Aslinda bi isim var ve yani gitmeliyim.
Baji: Ben taa buralara kadar geleyim sende bana bi gununu bile ayirama oyle olsun
- Ya ama... İyi peki cikariz.
Kesinlikle bu isi Naoto'ya kitleyip kacacaktim.Neyse diyip yemegimi yemeye devam ettim
Baji: Mitsuki yemekten sonra disariya cikalim mi? Hem biraz gezdirmis olursun benide nasil fikir???
- Umm olurr bekle ozaman surayi toplayalim bide yukari gidip hazirlanayim sonrada gidelim!!
Baji: Tamamdir ozaman
Mutfagi beraber topladiktan sonra o kendi odasina ben kendi odama gidip hazirlanmaya basladik. Bu sefer biraz ugrastigim bi makyaj yaptim ve uzerimede şık ama rahat olan bir elbise geçirdim. Kombinimi ise takılar, cizmem ve kabanim ile tamamladim. Kombinim tam anlamiyla istedigim gibi duruyordu!! Bu goruntu beni memnun ettikten sonra assagidan bagiran Baji'nin sesini duydum. "Geliyorummm" dedikten sonra en sevdigim ve bi kadinin imzasi olabilecek seyi yani parfumumu sıktım ve cantamida aldim. Artik tamamiyle hazir olduguma gore assagi indim ve Baji'nin gozleri uzerimde gezmeye basladi..Baji her zaman iltifat ederdi eskiden, acaba yine eder miydi?
Baji: Sana gercekten bayiliyorum.. COK GUZEL OLMUSSUN MİTSU!
- Tesekkur ederimmm, e hadi cikmiyo muyuz?
Eski samimiyette olmamız beni gerçekten çok mutlu etmişti!!
Evden çıkıp arabay bindikten sonra oturdugum yerin ana yerine dogru surmeye basladim. Ana yer derken yani sahil var ve sahilin ilerisindede carsi,club,marketler vesaire vardi kisaca heo hareketli bi alandi. Sahile geldigimizde arabadan inip carsinin oldugu yerlerde yurumeye basladik. Ona eski oturdugumuz, eglendigimiz yerleride gosteriyordumm. Carsidan ise bi toka hediye etti ve cok guzeldi gercekten!! Carsinin icerisinde olan seyyar saticinin birinden ise iki tane milkshake aldiktan sonra yurumeye devam ettik. Aksam yuruyusleri gercekten cok hosuma giderdi.. Bi anda kolunu omzuma atti ve hicbisey demeden yurumeye devam ettik. Bende cok garipsemeden devam ettim. Club'ın oldugu tarafa gelmeye başladığımız için sesleri uzaktan bile duyabiliyorduk. Bajinin clublara bayildigini soylemis miydim... Taa oteden duydugu ses ile beni bile dans ettirmeye calisti tabiiki benim hosuma gitmedigi icin oyle seyler onu izlemeyi tercih ettim ve bi yandanda milkshakei yudumladim.
Baji: MİTSU ALLAHASKİNA BİZDE GİDELİM LUTFEN!!
- Ya manyak misin ne isim var benim orda?
Baji: YA ASLAN PARCASİ Bİ KERELİK YA ZATEN HADİ YAPARSİN SEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ran x Reader 《Not Y/N》
FanfictionYa sen beni deli etmek icin felan mi varsin? Ran: Aynen oyle tatlim