i try to bite the bullet

537 50 21
                                    

az önce ne demişti o?

"normalde sana bakmamı sağlayacak tek bir özelliğin bile yok. oldukça sıkıcı birisin fakat bu partide gözüme batıyorsun."

partide göze batacak herhangi bir şey yapmamıştım, eğer bir şey olmuş olsaydı bir tek rin değil herkes bakardı. fakat bana bu şekilde bakan tek kişi rin'di.

"bana diyorsun ama sen de bana sabahtan beri bana bakıyorsun, beğendiğin bir şey mi gördün?"

gerçekten kendini beğenmiş birisi. sadece iki üç cümle konuşmamıza rağmen ses tonundan, tavrından ve konuşmalarından anlayabiliyorum.

ama yalan söylemeyeceğim, ilk seferinde onu çok güzel bulduğum için bakmıştım.

aslında konuşmasa kesinlikle benim tipim olabilecek birisi. konuşması ve seçtiği cümleler, her ne kadar bunu söylemek ona haksızlık olsa da, onu mahveden şeyler.

fakat bunları göz ardı etmeliyim sanırım.

"evet, çok beğendiğim bir şey gördüm."

duyduğu cevaptan dolayı bir kez daha sırıttı, önüne gelen saçlarını kenara itti. ben ise oturduğum yerde arkama yaslandım sadece.

"istersen beğenebileceğin birkaç şey daha gösterebilirim."

pekâlâ, bunu beklemiyordum. bu durumu yüz ifadelerimden dolayı o da anlamış olacak ki ufak bir kahkaha attı. cebindeki birkaç şeyi kontrol edip konuştu.

"beni takip et."

bugunun birinci bolumu☝️❗

too close, rinsagiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin