Mellékszál 2

132 7 3
                                    

Az időjárás senkinek se kedvezett, heves hó esés volt egy kis esővel is. Barnabás egy esernyővel szerencsétlengedve belépett egy jó meleg , jól kinéző kávézóba ahol le is kapta a szét ázott kabátját, majd kiszedte a sálját is , s le rakta az egyik fogsra.

Vászon táskáját megtudta épphogy menteni hogy ne ázzon szét. Be állt a sorba majd egy kedves hölgytől kért egy meleg kávét, s mellé sütit. Helyet foglalva egy radiátor közelébe a jegyezét kapta elő, ahova minden féle dal szerüséget írt, azaz pár sorokat, de rá jött mindig hogy nagyon rossz, de attól még benne volt, és nem radírozta ki se semmi.

Percekig ülve a füzet előtt rájött hogy semmi se jut az eszébe, ezért hagyta az egészet. Elrakta a kis füzetet, majd elkezdte lassan szürcsölni a kávéját, ami ilyen hideg idő szakba nagyon jól esik, közbe ette lassan a süteményt is. Percek teltek el, talán màr 1 óra is, mikor meg csörrent a telefonja, gondolta egyik jó barátja Giorgio írhatott, ám jól is gondolta, a '❤️Kárszon Kómák💛' nevű csoportba írta hogy lehetne ma egy próba ha mindenki rá ér.

zsomalogia: Nekem okés faszik, ott leszek egy 10 perc múlva.

beraharni: 5 perc, szinte a terem mellett vagyok.

attila_jonas: Megyek.

balin_kun: Én is!!

gaalpiet: Ha nem zavarok én is megyek...

Péter egy új tagunk, nagyon aranyos fiú, gyorsan a szívünkhöz nőtt, főleg az enyémhez! Viszont nagyon oda kell rá figyelni, hisz minden baja volt a múltba, s most is.

beraharni: Pötyi dehogy zavarsz minket! Mindenki nagyon örül hogy tagja vagy a zenekarunknak:)!

feketegiorgio: Igeen!

Kikapcsoltam a készüléket, ott hagytam a pénzt az asztalon és elindultam a terem felé, ott volt már Zsomi, épp szerencsétlenkedett az ajtóval, didergett szóval nem nagyon ment neki, oda mentem hozzá majd szinte be is rontottunk, egyből a fűtést bekapcsoltuk. Nem sokára Peti is bejött, a göndör fürtjei a szemébe lógtak, egyből egy öleléssel köszöntöttem , s a fülébe súgatam hogy 'Menni fog, és mindenki kedvel téged' bíztatás képpen, a szokásos mosolyt küldtem felé, amire ő is elmosolyodott, nagyon aranyosan mosolyog!

--------------------

•Time skip•

Végzett a 6 fiú a próbával, majd mindenki elkezdett haza felé menni, Peti zárt ma, viszont Barni ott maradt még vele.

-Peti.

-Igen Barni?

-Ma ettél?

-Öhm... -A fiú elsápadt ettől a kérdéstől, nem akarta elszomorítani, de mindketten tudták jól hogy Péternek még mindig van az evésével gondja.

-Gyere egy kicsit együnk jó?

-Annyira sajnálom Barnabás...

-Shh semmi baj!

-Sajnálom...

Erre már nem is mondott semmit a magasabbik csak át ölelte , majd leültette a kanapéra. Barni teát csinált, majd a megmaradt pizzával kiment a zöld szeműhöz és leült mellé, szépen kis falatokba meg etette a fiút amíg bírt enni. Majd meg itták mindketten a teájukat

-Ügyes vagy Peti.

Meg simogatta az arcát majd kivitte az elmosogatni valót amit el is mosott gyorsba, kidobta a pizzás dobozt, majd felöltözve ki indultak a teremből, majd együtt el indultak haza felé. Peti lakásához oda érve Barnabás megölelte a kicsit, majd a fejére egy puszit nyomva el is ment.

Haza felé nagyon gondolkozott Barni, tudta hogy biszexuális, mindig is tudta. Ezt mindenki elfogadta szerencsére, a faszik még nem tudtam róla, de nem tudta hogy is mondhatná el, de a szülei elfogadtàk, ő egy igazán elfogadó családba született.

Már szinte iskolás korába is tudta ezt magáról és szerencsére ott is elfogadtàk, még is sokszor nehezen tudta be vallani hogy szerethet egy fiút, mert bizony volt egy fiú az életébe akit nagyon szeretett, viszont ő hetero volt ezért lekellett mondania róla, bár kitudja? Pár napja fura érzése volt, hogy talán Petit is szereti? De nem volt benne biztos, inkább elnyomja ezt az érzést, mert Pétert alig ismeri! Azért màr meg ismerte úgy, de még csak talán fél éve ismeri, annyi idő után nem lehet szerelmes valakibe, vagy de? Az egész teljesen zavaros. Nem Barnabás nem tudna ilyen hamar szerelembe esnie, főleg hogy barátnője van, de bármi lehet, nem de?

Péter olyan kis aranyos, és pici, már az első talákozásuknál meg látta benne azt a csodàt!
Sose szokott a jelenlegi érzelmeiről dalt írni, de ami Peti és közte van, muszáj papírra vetni!

Haza érve egyből el is kezdte, először az jutott eszébe hogy... 'Semmi sem közelítheti meg őt!'

Miközben ezen agyalt, egy pittyegésre lett figyelmes, Péter írt neki hogy jöjjön át, mivel nem szeretne egyedül lenni, persze ha szeretné, és ha van ideje. Nem kellett sok, Barnabás egyből a táskájába pizsit rakott, mivel nála alszik, majd ezt-azt , és egy üzenetett hagyva barátnőjének szaladt is az elég furcsa kapcsolatba lévő Péterhez.

Oda érve egy szoros öleléssel köszöntötték egymàst.

-Szép jó estét Péter! Jól vagy? Minden okés?

-Öhm Szius, igen öhm persze! Minden okés... -A végére elhalkúlt majd zokogni kezdett.

-Shh semmi baj. -Ölelte át a magsabbik, majd beljebb ment, és becsukta az ajtót.
-Mi a baj??

-Annyira félek hogy nem szeretnek a többiek és hogy nagyon rossz vagyok!

-Dehogy vagy rossz!

-Ahj annyira sajnálom, sajnálom nagyon Barni, itt sírok neked fiú létemre, mint egy dedós!

-Péter ezt fejezd be! Nem vagy dedós , csak vannak érzelmeid, és így is elég nagy traumád van!

----

A két fiú még lelkiztek egy darabig, majd elkezdtek egy sütit sütni, eléggé el szerencsétlenkedték, de sikerült is meg csinálni. Utána még volt kedvük egy kis saját készítésű túrórudit csinálni, ami isteni finom volt. Órákig tevékenykedtek a konyhába majd a sok sütivel a kezükbe be mentek a nappaliba és le ültek tévézni, kis idő után Peti be is aludt, majd Barnabás kikapcsolta a tévét, és a sok édes dolgot be rakta a hűtőbe. Pétert elkezdte ébrezgetni , és kómàsan félig fent volt, aztán lehet alva járt. Be ment a szobába Barni segítségével majd csak úgy lekapta a pólót és a nadrágot, majd magára kapott egy nagy pólót, Barnabás kezébe is nyomott pár ruha darabot ami jó lehet rá, bár fölöslegesen mert hozott magának ruhát, majd Barni is ugyan ezt cselekedve be huppantak az ágyba, és elaludtak.

Ez a legrövidebb rész amit írtam, de úgy voltam vele hogy kirakom a màsik mellékszálat is, kicsit nagyon össze csapott, meg tudhattuk hogy Barnabás màr itt is tudta hogy ezzel a kis Petivel lesz valami! Pénteken kövi rész (09.08)

LEGYETEK BOLDOGOK HOGY KÉT RÉSZ IS EGY NAPON! TÖBB ILYEN NEM LESZ! MINDIG PÉNTEKEN ÚJ RÉSZ! Még 5 rész és vége.

Pöszi<33

Mézédes Vagy! [Befejezett]Where stories live. Discover now