Egyszerűen semmi sem egyszerű..

258 11 12
                                    

Már a kocsiba ülltem Barnival.
Igazából nem is nagyon beszéltünk, csak nézelődtem kifelé, Barnabás meg koncentrált az útra.
Semmi ötletem nem volt hova akart engem vinni. De eléggé el gondolkoztam, ennyire fontos lennék neki? Baszki Peti! Nyílván fontos vagy neki ha elvisz valahova mikor padlón vagy hogy boldogabb legyél!
Csak tomboltak bennem a kérdések mióta is ennyire furcsa minden? Nagyon nehezen tudom magamnak bevallani hogy Szeretem őt..
Hiszen kb ő a legjobb barátom! Jó nyílván mindenkivel jóba vagyok, de valahogy vele sokkal jobb kapcsolatom van! Meghát sose gondoltam volna hogy egyszer csak meleg leszek. Az érzelmeim a csoda fiú iránt, nagyon arra következtetnek hogy totálisan is meleg lettem! Bár eddig is valószínűleg az voltam, sose voltam igazán szerelmes sose.

Barni hirtelen megtörte a csendet.

-Ésss hogy vagy? Jobban vagy már tegnap óta?

-Hát nem tudom..

-Peti nekem nagyon fontos vagy, és fontos hogy jól legyél, szóval kivele!

-Okés. Este még fel-alá járkáltam hogy mit is kezdjek most magammal..

-Értem. Hidd el nekem, sokkal jobb lesz minden, és remélem ez a hely ahova most elviszlek feldobja a napodat!

Kellemes tavaszi idő volt, pont jó ahoz hogy ki mozdulj a házból!
Nagyon ismerős helyre hozott engem a szép fiú.
A vidámparkba! Igaz nem vagyunk már 5 évesek, de a boldogságom egyik kulcsa az ez, szóval tökéletes hely számomra, olyan aranyos Barni!

-Hát meg is érkeztünk, remélem meg felelő hely lesz ami felboldogíthat!

-Úristen Barni!! - Már a nyakába akaratam ugrani, helyette inkább csak szorosan megölelgettem.

-Tudom nem vagyunk 5 évesek, de na, annyira idősek sem!

Ezen márcsak nevetni tudtam.

Körbe jártuk az egész helyiséget, szerzett nekem egy cuki plüssöt , ahw nagyon aranyos Barni, nem tudom, 1000x eltudnám mondani milyen oda figyelő, kedves , és segítőkész! És mennyire törődik velem!

*Barni szemszöge*

Tegnap a kis Petit eléggé össze törték, ezért mindent meg fogok tenni hogy segítsek Péternek! Elég furcsa mostanába, sokat bambul el miközben engem néz.
Elvittem a vidámparkba mert hát tudom hogy mennyire szereti, és amikor meglátta úgy ugrándozott mint egy kis gyerek! Olyan aranyos .

Jó gyorsan eltelt az idő, bezabáltunk csomó édességet, és nyertem neki egy óriás medvét amit ahogy láttam nagyon örült neki!
Petinek mindig nagyon nyugodt és aranyos személyisége volt, és ez a szakítás ugye nagyon padlóra tette, ezért mindent meg teszek hogy lássam újra a kis aranyos Pötyit!

-Gyere Peti ideje indulnunk, eléggé eltelt az idő!

-Oksi!! -Annnyira aranyosan vigyorgott, meg melengeti a szívemet ha látom mosolyogni.

Haza vittem és egy nagy ölelést adtam neki hogy még boldogabb legyen! Tudom hogy nem szeret egyedül lenni ezért felmentem hozzá egy kicsit beszélgetni.

-Figyi , a holnapi nap nem lesz vészes ugye? -Érdeklődtem, mert tudtam hogy teljesen még nincs toppon!

-Nem , nem lesz semmi baj! Végig tudom szerintem csinálni.

-Rendben édes, akkor én most megyek. Holnap eljönn érted Bálint , és akkor próbálunk egy pár órát, meg hát jönn a legfrissebb albumunk is!

-Rendi, tudom.

Búcsú ölelés nem maradhat el ugyebár, élet megmentő egy ölelés!
Fél hétre otthon is voltam, meg csináltam az esti rutinomat ami tök alap, meg vacsizta, fogat mostam és meg fürödtem.
Este kilenckor le feküdtem az ágyra, még nézegettem az instát, szembe jött Peti, elkápráztat engem a mosolyával!
Kirakta az egyik koncerti képunket ahol ő játszik a hangszerével.
Nagyon ügyes egy fiú!

Mézédes Vagy! [Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora