İçerik uyarıları:
Okumak üzere olduğunuz kurguda uyuşturucu ve alkol kullanımı, nefret söylemi, ölümden bahsetmeler, slutshaming, kusma, şiddet ve kana ilişkin kısımlar bulunmaktadır. Bahsi geçen her şey kurgusaldır. Yazarın ve diğer gerçek insanların hikayede olanlarla bir alakası yoktur.
•••
ağzındaki ekşi şekeri diliyle sağdan sola yuvarlarken skorların olduğu tabloya kaydı gözleri. 2-2 olan set skorları ve şu anki oynadığı setin durumunu hızlıca kontrol etti. 13-15 olan durumla karşı takım önde ilerlerken üzerindeki terden sırılsıklam olmuş formasını eteklerinden tutarak yellendirdi hafifçe.
tepesinden bağladığı saçlarına rağmen önden firar eden birkaç saç tutamı şakaklarından akan ter damlalarıyla birlikte yüzüne yapışmışken umursamayıp yüzündeki sırıtışı ile birlikte dudaklarını yaladı. ekşi şekerin tadı dudaklarına da yayılırken ortamdaki yoğun atmosferin de etkisiyle takım arkadaşı soobin'in kullandığı servis ile ellerini yaslandığı bacaklarından çekerek hızla konumunu aldı.
en az kendileri kadar rakipleri de güçlüydü. servisi başarı ile karşılarlarken, hyunjin'in lens taktığı mavi gözleri hızla topu takip ediyordu. kullandıkları smaçla birlikte top kendi taraflarına geçer geçmez, liberoları jisung yere değmeden yakaladı topu.
hyunjin'in havaya yükseltilen topa tüm gücüyle vurmasıyla top karşı saha ortasına düşecekken, karşı takımın liberosunun topu yere değmeden kurtarmak için atlamasıyla beraber top bir kez daha yere değmeden havaya yükselmişti. hyunjin boğazından kaçan sinirli hırıltıya engel olamazken, ağzındaki iyice küçülmüş şekeri dişleriyle kırarak yuttu. oyunun sonuna yaklaştıkça ağzındaki ekşi tat yerini acı bir tada bırakırken, topu bu sefer kurtaramamaları ile birlikte tırnaklarını saç diplerine geçirerek saç derisini sertçe kazıdı biraz.
burnundan aldığı derin nefesler ile birlikte takım arkadaşlarıyla toplanıp birbirlerinden güç aldılar. hakemin düdüğü çalmasıyla karşı taraf servis kullanmaya hazırlanırken, herkes hızla yerine dönmüştü. çalınan düdükle servis kullanıldı, hyunjin servisi başarıyla karşılayıp takım arkadaşına yöneltti topu. sunwoo, hyunjin'in yönelttiği topu hemen karşı tarafa yönlendirirken, karşı tarafın bu sefer topu kurtaramaması ile büyük bir sevinçle toplandılar hemen.
"az kaldı, alacağız tamam mı? asla pes etmek yok!"
"asla pes etmek yok!"
kaptanı olduğu grubu cesaretlendirirken tekrar ayrılıp bu sefer servis kullanmak için kendisi aldı topu eline. aldığı derin nefesler ve yüzündeki sırıtışıyla topu sektirirken gözleri belirli bir yeşil tonu aradı. aradığı yeşillikleri de kendi üzerinde bulmasıyla sırıtışı genişlerken çalınan düdük ile topu havalandırarak kullandı servisini.
karşı takım servisi tekrar başarıyla karşıladığında hyunjin hemen kendi yerini aldı. takım arkadaşları oldukça iyi idare ediyordu, jisung'un yine topu yerden kurtarmasıyla en sert smacını çakmasıyla yine aldılar sayıyı.
aralarında sadece bir fark kalmışken dilini dişleri üzerinde dolaştırarak topu bir kere daha eline aldı. servisi yine o kullanacaktı, çalınan düdük ile topu hızla karşı tarafa gönderdi.
herhangi bir eleme maçında değillerdi, okullar arası final yarışması henüz başlamamıştı. hazırlık maçında olmalarına rağmen ortam çok yoğun, rekabet çok yüksekti, çünkü geçen yılın şampiyonu ile, iki yıl önceki yılın şampiyonu ilk hazırlık maçında karşı karşıya düşmüştü. geçen yıl şampiyonluklarını onlara kaptırdıkları için farklı bir hırs vardı hyunjin'in üzerinde. sadece kendi okulları değil, farklı okullardan da insanlar gelmişti bu rekabet dolu maçı izlemeye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sourcandy, hyunlix
Fanficenemies-to-lovers, hate-love / 8.2k "hiçbir yere ait olmayanları iyi tanırım ben hyunjin, her yere aitmiş gibi davranırlar çünkü. sen bensin, ben senim ve biz bu dünyaya ait değiliz, biz burada barınamayız." sourcandy - lady gaga ft. blackpink