En başta @YukiNoKitsuke arkadaşıma bana bölüm yazdırmada yardımcı olduğu için teşekkür ediyorum .
Benim mükemmel smut ve knkmin yardımlarıyla birlikte asıl kitabımız yeni başlıyor .
İYİ OKUMALAAAR
İsagi , Rin'in odasına girdi . Karşısında camdan dışarı izleyen hasta bir yeşil saçlı yakışıklı bir çocuk vardı . İsagi ''Ri-Rin'' diyebildi ama ağlamak üzere olduğundan sesi çok çıkmamıştı . Rin kafasını sesin geldiği tarafa çevirdiğinde İsagi'yi görünce aniden ayaklandı .
İsagi ağlamamak için kendini zor tutuyordu , bunu Rin'de fark etmişti . İsagi artık dayanamadı ve ağlamaya başladı , Rin'nin de gözyaşları akıyordu . Rin sahip olduğu tüm enerjisi ile koşarak İsagi'ye sarıldı .
Sarılırken de dizleri üstüne düştüler , İsagi hıçkırıklar arasında Rin'e sımsıkı sarılırken Rin'de gözyaşları arasında 'sonunda buluştuk bir daha asla ayrılmayacağız' düşündü . Rin emin olmak için İsagi'yi kendisinden ayırdı , yüzüne baktı .
Gerçektende oydu aylardır görmek , sarılmak , koklamak istediği kişiydi . Daha sonra kafasını İsagi'nin boynuna gömerek kokusunu içine çekti . İsagi gözyaşları içinde '' ağlama artık ben burdayım '' dedi . Rin elinin tersiyle göz yaşlarını silerken gülümseyerek '' bana diyene bak sen ağlama'' dedi . Bu sefer ağlamak yerine gülüyorlardı .
Saatler sonra ikisi de gülerek birbirlerine sarılıp uykuya kaldılar . Tabi onları izleyen İtoshi Baba'dan habersizlerdi .
Bakın arkadaşımla ruhumuzu bırakarak yazdık ve çok yorulduk zaten hastaymış birde kalkıp bana yardım etti en çok oyu bu bölümde bekliyorum .
Tamam mı
Tamam
Haydi bays
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock - Rinsagi (Bitti)
FanfictionRin ve İsagi'nin birbirlerinin fotoğrafına bakarak geçirdikleri uzun bir ayrılık hikayesi Sae ve Bachira onları birleştirebilecek mi okuyalım ve görelim ( Rin bir mafyanın oğlu ve İsagi'de , Rin'e hizmet ediyor )