~Знайомство~

824 24 1
                                    

-Т/і Т/ф, 17 років, з України, нещодавно переїхала до Америки, в ЛА штат Каліфорнія. Знаменита модель і співачка, гітаристка. Хлопця немає. Є найкраща подруга Моніка.              
Зовнішність: русяве волосся середньої довжини, карі очі з зеленкуватим забарвленням, доволі високий зріст, струнка фігура.

-Моніка Віллов, 17 років, з Америки, найкраща подруга Т/і, відносин немає, займається моделінгом й будує акторську кар'єру. В неї довге каштанове волосся, гарна фігурка, високий зріст, блакитні очі. Навчається в Каліфорнійському університеті на 2 курсі. Проживає в Лос-Анджелесі.

-Джейкоб Сміт, 21 рік, з Америки, продюсер-менеджер Т/і і друг. Відносин немає. В хлопця високий зріст, зелені очі, чорний колір волосся, успішний бізнесмен.

-Білл Каулітц, 17 років, вокаліст німецького рок-гурту "Tokio Hotel". Брат-близнюк Тома Каулітца. В хлопця чорне довге волосся яке постійно стоїть дибки і тирчить в різні боки. Також у нього проколотий язик і брова. Має татуювання. Хлопець вміє досить гарно фарбуватися і любить фарбувати нігті у чорний колір. Є дівчина Каміла.

-Том Каулітц, 17 років, гітарист гурту. Брат-близнюк Білла, але старший на 10 хвилин. У нього довгі світлі дреди які він завжди збирає у хвіст. В хлопців карі очі. Ще в Тома є пірсинг на губі. Самотній. Обожнює носити реперські кепки і одяг розміром XXL.

-Густав Шефер, 18 років, барабанщик, один із членів групи TH. Має темно-каре забарвлення очей і світле волосся. Другої половинки немає.

-Георг Лістінг, 19 років, грає на бас-гітарі. В Георга довгі темно-каштанові коси й сіро-зелені очі. Дівчини немає.

Моя слабкість Т..Where stories live. Discover now