1 part

649 15 4
                                    

p.s. події відбуваються в 2006 році.

~Ранок~ 06:54

Я прокинулася й одразу ж моя ніжна ручка потягнулася за телефоном, що лежав на тумбочці поруч з ліжком. Мені прийшло повідомлення він найкращої подружки (Моніка).
В повідомленні:

-М: Доброго ранку, сонце! Як ти там?
Я: Доброго, люба! Нормально, а ти як?
-М: Теж не поганого. Як долетіла?
Я: Добре, якщо не враховувати те, що зі мною хотів познайомитись чоловік якому 53 роки...
-М: Ого, в тебе з'явився кавалер, а я ще навіть про це нічого не знаю?) З слухавки долинув сміх подруги.
Я: Не з'явився, в нього нічого не вийшло. Я засміялася.
-М: Ясненько, не зміг він завоювати твоє серце.
Я: Ага.
-М: До речі, в мене є для тебе новина!
Я: Цікаво.
-М: Я сьогодні вилітаю до тебе! В мене рейс на 14:30, думаю до десятої вечора буду. Зможеш мене зустріти?
Я: Це чудова новина, звичайно зустріну, а як же по іншому? Тоді чекатиму тебе і гарного польоту!
-М: Дякую, до зустрічі!

~Кінець переписки~

Я відклала мобільний і подивилася у вікно. (подумки: Ну що ж, привіт Англіє). А тепер треба збиратися. Дівчина встала з теплого, білосніжного ліжка і пішла приводити себе до ладу.
Після години релаксу вона вийшла з ванної кімнати та пішла одягатися.

Її образ:

 Після чого я вийшла і попрямувала до найближчої кав'ярні

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Після чого я вийшла і попрямувала до найближчої кав'ярні. Через кілька хвилин я вже була на місці. Замовивши латте з круасаном і обравши столик біля вікна, я сіла переглянути прогноз погоди на ближайших кілька днів. І ось офіціант приносить моє замовлення і в цей же момент пролунав телефонний дзвінок. Я підняла телефон і побачила ім'я Джейкоб. Джейкоб це мій продюсер-менеджер.

~Розмова~

-Д: Привіт, як справи в нашої зірки?
Я: Привітик, та все добре, а в тебе як?
-Д: Та також. Слухай, тебе запросили на один захід в честь виходу нового альбому Бейонси. Ти підеш чи мені відмовитись?
Я: Ну я впринципі за. А де і коли відбудеться захід?

Моя слабкість Т..Where stories live. Discover now