hii çok ayıp

33 3 0
                                    

kocam×jisung

kocam
dün neden yanımdan ayrıldın
okadar tatlıydınki

bi süre bu konu hakkında konuşmayalım

kocam
yine olsa yine öperdim seni

lan çok utandım|
yine domates gibi olmuşum|
acil bahane düşün|
dedem doğum yapıyo çamaşırları asmam gerek bb
çok iyi yalan uydurdum aferin gerizekalı jisung|

kocam
dünkü gibi kızardınmı
daha fazla utandırmiyim ozaman
görüşürüz jisung

***

danilonun cacıkları

arkadaşlar yanaklarımın kızarıklığı nasıl geçer

lix
neye utandın

şeyy
dünn

köpke
ee
dünn

dün minho beni öptü

kasbin
ohaa nerden

dudağımdan

kasbin
hiii çok ayıp

ya doğru düzgün konuşamıyorum bile ben bidaha onun yüzüne nasıl bakıcam

köpke
abart aq
alt tarafı öpüşmüşsünüz

yaa ama ben çok utandım
ilk defa yaşadım

lix
bizim yapabilceğimiz bişey yok

kasbin
gel oyuna girelim rahatlarsın

olur

lix
sen işe gitmicekmiydin

lan
LAN
AKILMI KALDI BENDE
BEN GİTTİM BAY

köpke
hepinizin amk

***

"neden bukadar geç kaldın

"bay kim gerçekten çok özürdilerim

"neyse sıkıntı yok sen işe başla hemen

"tamam bay kim

önlüğümü giyip hemen işe koyuldum. az önce gelen malları alıp raflara dizmeye başladım. rafları dizerken biandan da aklım dün gecede kalmıştı. bay kim bana seslenince hemen düşünmeyi bırakmış ve yaptığım şeyin farkına varmıştım.

"jisung neden dondurmaları rafa diziyosun

"a gerçekten farketmedim dalmışım çok üzgünüm

dondurmaları raftan geri çıkarıp buzluğa koydum. raf dizmeyle işim bitince yerleri silmek için paspası aldım. yerleri paspaslarken aklım hayla minhodaydı. dün geceki sahne aklıma gelip gelip gidiyodu.

"jisung burayı zaten 2 kere paspaslamıştın

"ay farketmedim neyse ben diğer tarafları siliyim

"bugün biraz dalgın gibisin jisung

"yok yok iyiyim

yerleri sildikten sonra gelen müşterilerden dolayı kasaya geçtim. ilk müşteriyi gönderdikten sonra aklıma tekrar dün gece gelmeye başladı.

"beyfendi

"ha efendim

"ben size 50 verdim bi gofret aldım siz bana neden 5 lira verdiniz

"ay çok pardon dalmışım

müşteriye doğru para üstünü verdikten sonra elimi yüzümü yıkamak için marketin lavabosuna gittim. belki kendime gelirim diye düşünmüştüm. musluğu açıp suyun elime düşüşünü izledim. avuçlarımdaki suyu yüzüme vurdum, soğuk su biraz olsun beni rahatlatmıştı. peçeteyle yüzümü kuruladıktan sonra lavabodan çıktım ve kasaya gittim.

***

saat 7ye geliyodu, bu sefer geç çıkıcaktım. yüzümü yıkadığımdan beri biraz olsun daha iyi olmuştum. en azından sabahki gibi olaylar yaşamıyodum.

"abi bakarmısın

"buyur tatlım

"şu rafın en üstündeki mayonezi verirmisin

küçük kızın istediği mayonezi almak için rafın önünde durdum ve ellerimi uzattım. ellerimin yetişmiceğini anlayınca parmak uçlarıma çıktım ve tekrar denedim.

"bunu kim bukadar yükseğe koymuşki

parmaklarım deymek üzereydi fakat bu kısa boyla almam mümkün değil. biranda arkamdan gelen el mayonezi alınca bakmak için arkamı döndüm ve minhoyu görünce dün geceki anılarım tekrardan canlandı. bianda ona döndüğüm için yüzlerimiz nerdeyse birbirine deyicekti. şuan okadar çok kızarmıştımki belki dünden daha çok. sonra çocuğun varlığını hatırlayıp minhodan uzaklaştım. minhoda mayonezi çocuğa uzattı.

"teşekkürler abi

"rica ederim

küçük kız başka rafa doğru ilerlerken minho konuşmaya başladı.

"bu sefer daha çok kızarmışsın ne o artık benimle konuşmicakmısın

"ben işime döniyim

minhodan kaçabilceğimi sanarken kolumdan tutup beni rafla arasına sıkıştırdı.

aman Allahım noluyooo

"benden hep böyle kaçıcakmısın

"kaçmıyorumki

"o zaman neden hep bi bahane buluyosun

"bahane değil bak çocuk geldi gitmem lazım

minhodan uzaklaşıp kasaya geçtim ve küçük kızın aldıklarını kasadan geçiriyodum. minho ise o sırada kendine bikaç bişey almıştı. kızı dükkandan gönderdikten sonra minho eşyalarla yanıma geldi.

ben aldığı şeyleri kasadan geçirirken beni izlediğini hissedebiliyodum. hafiften yüzüne baktım evet izliyodu hemde hiç olmadığı gibi izliyodu. stersten elim ayağıma dolanmıştı.

"borcun 32 lira

minhonun uzattığı parayı alıp para üstü nekadar vermem gerektiğini düşündüm, ama minho beni izlerken nefes almakta bile zorluk çekiyodum. normalde hiç böyle olmazdı rahat davranırdım, fakat şuan işler biraz değişik. zar zor parayı hesaplayıp kasadan parayı çıkardım ve minhoya uzattım. parayı uzatırken hayla beni izliyodu ve elimden parayıda almamıştı. şimdi daha çok strese girmiştim. arkadan kurtarıcım bay kim çıkabilirsin dediğini duyunca parayı kasanın üstüne bırakıp çıktım.

eve vardığımda derin bi nefes aldım. ben bununla napıcam yaa çok stresli bi durum.

***

bittiii

tavuk | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin