arkadaşıyım

36 4 7
                                    

"minhoyla ilgili

"noldu

"minho... araba kazası geçirmiş şuan hastanede

"ne

duyduğum cümle ile kaskatı kesilmem bir oldu. minho şuan hastanedeydi ve ben kıpırdayamıyordum bile. telefon hayla açıktı seungmin bişeyler diyordu fakat ne dediğine odaklanamıyordum.

"JİSUNG JİSUNG DİYORUM
BAK SAKİN OL VE BANA CEVAP VER

zorlukla da olsa seungmine titrek sesimle cevap vermiştim.

"bak şimdi chanla hastaneye gidiyoruz senide alıcaz merak etme tamammı

"hepsi benim yüzümden eve dönerken oldu ben hasta olmasaydım buraya gelmek zorunda kalmazdı böyle bi kaza da yaşamazdı

"SAÇMALAMA SENİN SUÇUN YOK MAL MAL KONUŞUP BENİ DELİRTME

"bağırma kulağımın dibinde yaağğ

"geldik sayılır aşağı in

telefonu kapatıp hemen üstüme bi hırka alıp evden çıktım. hızlı hızlı merdivenlerden inip dışarı çıktım. arabayı görünce hemen bindim. göz yaşlarıma hakim olamıyordum. yol boyunca sadece ağlamıştım hastaneye vardığımızda hışımla arabadan inip içeri girdim. arkamdan seslenen seungmin chana aldırış etemeden.

"buyrun nasıl yardımc-

"lee minhonun durumunu öğrenmek istiyoruz kendisi nerde şuan

"bi dakika hemen bakıyorum
nesi oluyosunuz

"arkadaşıyım

"peki kendisi şuanda amelyatta şurda bekliyebilirsiniz

kadının bu söylediklerinden sonra göz yaşlarıma hakim olamayıp daha çok ağlamaya başlamıştım. seungmin beni teselli etmeye çalışıyordu. chan ise beklememiz gereken yere götürüyodu seungminle beni. ağlaya ağlaya oraya doğru ilerledim. ağlamama artık hıçkırıklarda ekleniyordu. seungmin beni bir sandalyeye oturtup sakinleşmem için birşeyler söylüyordu. ama nafile. ağlamam durmuyordu. aradan bikaç saat geçmişti gece boyu uyanık kalmıştım. saatler geçmeye devam ediyordu. sabah olmaya başlamıştı. seungmin ise ben uyumadığım için uyumamıştı ve sürekli uyumam gerektiğini söylemişti. bu durumda gözüme uyku nasıl girebilirdiki.

amelyathaneden doktorlar çıkınca merakla yanlarına gitti chan ve neolduğunu sordu. doktor chana bikaç bişey söylemişti ne dediğini duymamıştım fakat chanın rahatlatıcı bi şekilde nefes aldığını görünce iyi bişey olduğunu anlamıştım. doktor gidince chan sıcak bi gülümsemeyle yanımıza geldi.

"minhonun durumu şuan iyiymiş amelyat başarılı geçmiş

chanın söylediği cümleyi duymaya okadar çok ihtiyacım vardıki şimdi ise mutluluktan ağlıyordum. seungmin ağladığımı görünce bana sarılmıştı, bende ona sarılmıştım.

"minho iyi olduğuna göre artık ağlamana gerek yok jisung.

"kantine gidelim en iyisi bi iki lokma bişey ye kendine gel jisung

chanın dediğine ilk başta sıcak bakmasamda seungminde işe karışınca zorla kantine indirildim.

"ya gerçekten yemek yemek istemiyorum

"ama yemen lazım jisung

"ya bakın size söz minhoyu bikerecik göriyim yemek yicem

"jisung!

"ya gerçekten söz vallahi ya

"tamam ama bak söz verdin

"tamam tamam

kantinden çıkıp geri yukarı çıktık. minhoyu odaya götürdükleri için girişteki görevliye oda numarasını sorduk ve yanına gittik. minhonun yanına ilk chan gitmişti. bi kaç dakika sonra chanın değişmiş suratıyla görünce ayaklandık.

"noldu bitanem

"minho

"ee

"hafızasını kaybetmiş

"ne

***
finish aşkom

tavuk | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin