AÇIKLAMA
SELAM:')
Hepiniz biliyorsunuz ki 'Cehennem' adlı bir kitabım vardı. Çoğunuz dediniz ki nerde bu kitap?
Siz de haklısınız 1k görüntülenme oldu ve kaldırdım. Ama şunu söyleyeceğim size. Mahpare Koruyucuları sezon finali olana kadar yeni bölüm gelmeyecek.
Yayınladığım bölümlere baktım ve ilk kurgum olduğu için yazış şeklinden konuyu betimlememe kadar herşey berbat geldi. Gerçekten kendi kitabımı beğenmedim. Ama daha sonra bir karar aldım çünkü kurgunun ilk betimlenmiştir kısa özeti ilgi çekiciydi. Bu yüzden düzenleme kararı aldım.
Bir çok hatam olduğu için telafi etmeye çalışacağım. Şimdilik bölümleri yazmaya çalışıyorum. Ama bildiğiniz gibi Mahpare Koruyucuları adlı bir kitabım var ve ayriyetten Mahpare koruyucularından sonra yayımlamayı düşündüğüm ve şimdi neredeyse ilk 10 bölümünü yazdığım bir kurgum daha var. İkisini bir arada yazmaya çalıştığım için bu kurguyu düzenlemeye fırsatım olmuyor. Biliyorsunuz ki bende bir insanım o yüzden bu kurguyu tekrar düzenlenmiş bir şekilde yayınlamaya karar verdim.
Yeni bölümler büyük ihtimal bu yıl gelmez. Bir dahaki yıla kadar anca 15 bölüm falan yazabilirim. Bu yüzden ilkbahar gibi atmaya başlarım diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi düşünüyorum.
Mahpare koruyucularını sezon finaline tahminen 15-16 bölüm civarı kaldı. Mahpare Koruyucuları sezon finaline girdiğinde 4 ay bölüm gelmez diye düşünüyorum. O arada boş durmamak için bir kurgu yayınlamaya çalışacağım. O sırada bu kurgunun düzenini oturtabilirsem diğer kitap yerine bu kurguyu yayınlarım.
Şu an dediğim gibi hiçbir şey net değil. Ama şunu net olarak söyleyebilirim. Mahpare Koruyucuları sezon finalinden sonra açıklama yapacağım.
Ve ayriyetten şunu söyleyeceğim kitabın düzenlenmiş hali ve eski hali tamamen farklı olacaktır.
Sizi seviyorum sağlıcaklı kalın🤍Saygılarımla,
-HEOSIKY.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEM ATEŞİ
FantasyASKIYA ALINDI "Sen ne diye odayı bu hale getirirsin!" diye bağırdığında korkudan titremeye başlamıştım. Niye titriyor dum ki o kadar da korkmuyordum. En sonunda yaklaşan hareketleriyle karnıma bir yumruk vurdu. Acıyla inlesemde durmayarak boks kumu...