•The Walking Dead'in mi yoksa Jurassic Park'ın mı gerçek hayat versiyonunda olmayı tercih edersiniz?
•En utanç verici çocukluk anınızı her ay bir saatlik bir döngüde izlemeyi mi yoksa hayatınızın geri kalanında her gün bir kez hatırlamayı mı tercih edersiniz?
•On dakika süren şiddetli ağrı mı yoksa bir gün süren hafif ağrı mı?
•Star wars Yoda gibi tersten konuşmayı mı yoksa Darth Vader gibi nefes almayı mı tercih edersiniz?
•Evcil hayvanınızın sizinle konuşabilmesini ancak ne söylediğinizi anlamamasını mı yoksa evcil hayvanınızın söylediğiniz her kelimeyi anlayıp konuşamamasını mı tercih edersiniz?
•Sizi her yere götürecek bir şoförünüz mü yoksa tüm yemeklerinizi yapan özel bir şefiniz mi olmasını tercih edersiniz?
•Bir ay boyunca berbat bir saç kesimiyle dolaşmayı mı yoksa annenizin sizi bir ay boyunca giydirmesini mi tercih edersiniz?
•Tüm sahip olduklarınızı satıp bir karavanla yola çıkmayı mı yoksa istediğiniz her şeyin parmaklarınızın ucunda olmasını ve asla seyahat edememeyi mi tercih edersiniz?
•Hiç sırada beklemek zorunda kalmamayı mı yoksa her zaman park yerinizin olmasını mı tercih edersiniz?
•Hiç ölmemeyi mi yoksa ölümünüzü sonsuza dek tekrar tekrar yaşamak zorunda kalmayı mı tercih edersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✿Anket
Mystery / Thrillerneysen sen, nefes sen, neylersin neyi neyzen sen, nefessen neylersin neyi