16⋆

76 5 63
                                    

☆¦ İyileştiricilik konusunda zaman mı daha güçlüdür, sevgi mi?

☆¦ Sosyal fobileriniz var mıdır? İletişimde başarılı mısınız, yeterli mi?

☆¦ Psikolojinin organları olumlu/olumsuz anlamda etkilediğine inanıyor musunuz? Organlarla bağdaştırılarak kurulmuş deyimler bir şekilde gerçeklik barındırıyor mu? (Kalp kırılması vb.)

☆¦ Ölüm korkunç mudur?
Korkunç olan; başlı başına ölmek mi, ölüm şekli mi, yoksa ölüm sonrası belirsizlik midir?

☆¦ Bilinçaltı yönetimine inanır mısınız? Daha önce hiç açıkça bilinçaltınızı yönlendiren bir şey yakaladınız mı?

☆¦ İllüzyon ve halüsinasyon arasındaki farkı biliyor musunuz? İkisinden biri daha önce hiç başınıza geldi mi?

☆¦ Rüyalar gerçek hayatın yansıması mıdır? Anlam taşıdıklarına inanır mısınız? İnanıyorsanız, yalnızca teoride mi, yoksa kendinizce kanıt sayabileceğiniz bir yaşantıya sahip misiniz?

☆¦ Uyku düzeniniz var mıdır?
Uyumadığınız geceler için belirli aktivitelere sahip misiniz? Uyumayan kişilerin ortak bir yönü/özelliği var mıdır?

☆¦ İnsanlar neden karanlık bir odadan, su altından, kapalı alanlardan ya da kandan korkar? Fobiler yalnızca travma temelli midir?

☆¦ Dövmelerin anlamı olması gerekir mi? Sizin için herhangi bir şey anlamını çabucak yitirebilir mi? Düşüncelerin kalıcılığını koruyabileceği bir ihtimal var mıdır?

☆¦ Teknolojiden "doğru anlamda" yararlanabildiğinizi düşünüyor musunuz? Canınız sıkıldığında ilk tercihiniz sosyal medya mıdır? Değilse nedir?

✿AnketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin