~Sonsuza Kadar Mutlu~

78 8 5
                                    


aradan tam tamina 2 yıl geçti. ben 20 gemini ise 32 yaşında, gemini ile birlikteyken zaman o kadar hızlı aktı ki, gemini'in ve benim isteğim üzerine ben okulumu hâlâ dışardan okumaya devam ediyorum ki zaten bir yılım kaldi bitmek üzere. yolda yürüdüğümüz zaman insanlar bize abi-kardes muammelesi yapıyor maalesef ama biz takmıyoruz yani en azından takmamaya calisiyorum. bu arada ben ve gemini nişanlandik o kadar güzeldi ki sanki gerçek olamazmış gibi geliyor bazen ama gerçekti bunu biliyordum. çocuklara gelirsek de onlarda aynı gibiler ama arada olan olaylar var tabiki, hemen anlatiyim. mesala 6 ay önce pond ve phuwin kavga ettiler sonra pond siniri yüzünden elini falan kanlar içinde bırakti, yaklaşık 3 ay konuşmadilar ama sonra aşklarına yenilip tekrar birbirlerine geri döndüler. hmm joong ve dunk'a gelirsek de joong zararli şeyleri hâlâ bırakmış değil evet çabalıyor ama işte naparsin olmuyor ama şu 1 yıldır daha iyi, aralarında pek anlaşmazlık olmuyor aslinda onların ama işte joong'un bu acı sevdası dunk'in canini yakiyor sonuçta kim aşık olduğu bir adamı kendine acı çektirerek görmek ister ki? ama joong cidden elinden geleni yapıyor ki dediğim gibi şu 1 yıldır daha iyiye gitti ve kendine acı çektirecek bişey yapmadı, ki başkalarını acı çektirmeye gelirsek de bunu ne gemini ne de joong asla birakmadi ki birakmicaklar da biliyorum, çünkü ikisi de mafya sonuçta işleri bu ama uyuşturucu konusuna gelirsek artık onlara ilgilenmiyorlar neyseki, ve biliyor musunuz? gemini beni asla saklamıyor hatta nişanimiz da bile birsürü gazeteci vardı ama asla onları kovmadi aksine beni gösterdi ve benimle birlikte olduğu için gurur duyarmis gibi poz verdi basına. gemini'a kalsa zaten çoktan nişan olmadan bile evlenmiştik ama ben bu kadar acele olmasını istemiyorum o yüzden beklememiz gerektiğini söyledim ve tabiki gemini da bu kararıma saygı duydu. kendim bulduğum ve aşırı hoşuma giden bir söz var onu da söylemek istiyorum "ben o gün cesaretli davranıp onun hayatını kurtarırken aslında ikimizin hayatının kurtulacağını bilmiyordum" evet ben o çatışmada gemini'in hayatını kurtarmış olabilirim ama bence sadece gemini'in değil kendi hayatımı da kurtardım. başlarda ne kadar karşı çıksam da şimdi iyiki diyorum, iyiki peşimden koşmuş ve bende iyiki onun aşkına karşılık inanmışim yoksa şuan bu duruma gelemezdik bile. aslında geriye baktığımızda bende çocuklar da herşeyin böyle güzel olacağını tahmin bile edemezdik neyseki herkes mutlu ve böyle sonsuza kadar mutlu olmayı diliyorum. ama henüz bitmedi bir kaç şeyden daha bahsetmekt istiyorum, mesala pond ve phuwin barıştıklarindan sonra yurt dışına çıktılar bizde gidecektik ama işte bazi aksilikler olunca olmadi ama bir ay içersinde yanlarina gideceğiz bizdee. joong ve dunk da kendilerine yeni ev aldılar ama o ev hasar gördü maalesef işte joong'un düşmanları yüzünden ama şuan taşındılar neyseki artik yani suanlik rahatsız eden kimse yok. bizde ben yeni ev istemediğim için gemini bana taşındi ve benim evimde birlikte yaşamaya devam ediyoruz, ve gemini evlat edinme konusunda da ciddi ciddi ilerliyor ve sanırım evlendikten hemen sonra evlat edinecegiz. gemini genellikle iş için güvenliği tehlikede olsa da yinede benim tehlikede olmamam için çabalıyor çünkü sonuçta nişanlısiyim ve bunu nerdeyse tüm dünya biliyor ama şuana kadar ufak tefek olaylar dışında birşey olmadı.
ve birşey daha eklemek istiyorum, kalbinize sınırlar koymayın çünkü eğer gerçekten seviyorsanız siz ne kadar kalbinize sınır koyarsanız koyun kalbiniz gene onu sevecektir. Aşkın sınırı ve kuralları yoktur. sadece seversin ve sevilirsin...


~END~




•ÇATIŞMA•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin