ilk date

50 7 7
                                    

"Yo utanmadım ki hem nerde kalmıştık"

Choi san:bilmem öpüyodun sanki

Wooyoung tekrar yaklaşıp öpmeye çalıştığını düşündü fakat hemen kalktı

"Zaman istiyodun değil mi san" güldü ve kenara çekildi. Wooyoung nasıl davranması gerektiğini bilen biriydi. Wooyoungun bu meydan okumalarını seviyordu san.

Choi san: ben şey istiyorum. Nasıl desem, yani zor bi maçı kazandım. Biraz tatile ihtiyacım var dinlenmeye mesela nasıl olur?

Wooyoung: Bir gün veririm fazla vermem. O bir günü de benle gecirsen fena olmaz🤓

Yok yatmak istiyorum sadece" dedi San ardından da Wooyoungdan "odunsun ya gerçekten" diyip gitmeye başlamıştı çıkarken kapıdan bakıp" ama seviyom seni" diyip çıkmıştı. San oturduğu yerden kalkmış, gülümseyerek eşyalarını toplamaya başlamıştı.

*ertesi gün*
San ne kadar tatil yapıp yatmak istese de erken kalkmıştı. Yatakta yatar pozisyonda uyumaya çalışıyordu. En sonunda kalkmış,hazırlanmaya başlamıştı. Antrenmana gitmeyecekti ama Wooyoung görmek için Antrenman alanına gitmeye hazırlanıyordu. San geldiğinde Wooyoung onu görünce şaşırmıştı.

Wooyoung : tatil istedin benden tüm gün yatmak istiyorum dedin. Gelmişsin yine beni mi özledin yoksa

Choi san: yok hayır yani evet yani aslında hayır Of işte sen demedin mi vaktini benle geçir diye? Geldim işte hadi çıkalım dışarı.

Wooyoung bunu bekliyormuş gibi hemen çıkmıştı. Onunla çıktığı ilk date oluyodu. Ama sanın odunluğu tutarsa pek de istediği gibi gitmezdi.

Nereye gitmek istersin" dönüp Wooyounga bunu sormuştu.

" hm önce yemek yeriz sonraa lunaparka eğlenmeye gidebiliriz ve en son da fotoğraf çekiliriz nasıl bence harika yani çok çocukça olabilir aslınd-

Choi san:tamam ilk önce Ne demiştin? Yemek mi Hadi gidelim.

Güzel bi mekan bulup yemek yemeğe oturmuşladı san ısmarladığı için Wooyoungun arsızlığı tutmuş bir sürü şey sipariş etmişti. San yemek yiyen Wooyounga baktı. Çok tatlı göründüğünü düşünüyordu. Belki de zamana gerek yoktu artık.

Wooyoung: ne bakıyorsun öyle? Hadi ye çıkalım.

Bir süre sonra oradan ayrılmışlardı. Şimdi sıra lunapark vardı. San daha önce tek başına bile buraya gelmemişti. Başka biri dese gelir miydi? Hiç sanmıyorum. Woo istedi diye gelmişti aslında. Lunaparkları pek sevmezdi. Ama Wooyoungun cocuk gibi eğlendigini görmek istediği için kabul etmişti.

Hız trenleri, korku trenleri, atlı karıncalar derken uzun süredir lunaparkta dolanıyolardı.

Choi san: Başka neye bineceksin ya? Benim midem bulanmaya başladı. Hiç yorulmadin mi sen!?

Wooyoung: tamam tamam daha sakin bi yere girelim

Kalpli kırmızı kapılı değişik aynaların olduğu yere geldiler.

Beyefendi buraya çiftler giriyo aşk temalı içerisi"

Bak çiftler giriyomus hadi gidelim" demisti san. Wooyoung da tepki olarak "biz çift değil miyiz?" Demisti. San sadece güldü Wooyoung görevli adama doğru gidip tamam bizde çiftiz bizde giricez bir sıkıntı yok bence." Diyip kapıdan girmişlerdi.

Burda çiftler gibi fotoğraf mı çekilmemiz lazım şimdi" diyip Wooyounga bakmıştı. Wooyoung halinden mutlu gibi evett" demisti.

 Bir kaç fotoğraf daha çekilip, cekildikleri fotoğraflara bakmaya başlamışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir kaç fotoğraf daha çekilip, cekildikleri fotoğraflara bakmaya başlamışlardı.

Wooyoung: şu fotoğrafı çıkartmak istiyorum.

Dedi görevliye san'da yaklaşıp" ne gerek var şimdi" demişti. " sana ne ya ben kullanırım onu bir yerde" san Wooyoungu sinir etmeyi başarmıştı. Görevliye dönüp bi tane daha çıkartabilir miyiz? Diye sordu. " bende kullanırım" diyip çıkan fotoğrafı cebine katmıştı.

Hava kararmaya başlamıştı. Wooyoung ve san evlerine gitmek için sokakta yürümeye başlamışlardı. San sabahtan beri zamana ihtiyacı olmadığını Wooyounga farklı hissettiğini artık çok net anladığını ve nasıl açıklaması gerektiğini düşünüyordu. Yürürlerken san konuşmaya başladı.

"Fena değildi,çocukça da değildi"

"Öyle mi? Odunlugun tutar sanmıştım"

"Hey ben öyle biri değilim"

"Kanıtla choi san kanıtla"

San Wooyoungu kendine çekip öpmüştü.

"İkna olmuşsundur"

"Zaman isteyen birinden mi? Hm peki değil"

"Ah woo.. Ben, ben artık zaman istemiyorum."

boxing lover Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin