*Sanın ağzından*
Dün niye öyle davrandım bilmiyorum. Ona karşı biseyler hissediyorum ama hazır değilim. Bu zamana kadar bi ilişkim olmadı biraz garip olabilir ama öyle. Yıllar önce birinden hoşlandığımdan bahsetmiştim öyle hoslanmada kaldı. Wooyoung ise hoslanmanin çok üstü gibi nasıl böyle oldu bilmiyorum, beni takip ettiği yıllar nasil onu fark edemedim?Kendi kendine konuşarak antrenman yerine gelmişti dünkü yaşadıkları, Wooyoung ve onun dudakları aklından çıkmıyordu derin bi nefes alıp kapıyı açtı. Herkes kendi köşesinde çalışmaya başlamıştı Wooyoung iste hep oturduğu yerde oturmuş etrafa bakınıyodu. Wooyoung sanın geldiğini görüp oturduğu yerden ayağa kalktı san kendisine geldiğini sandı fakat yanından geçip gitmişti.
Choi san: evet triplere başlamışız sanırım
dedi kendinceWooyoung diğerleriyle biseyler konuşmaya başlamıştı fakat san yanlarına gelince hepsi susmustu
" yine ne oyunlar oynuyorsun woo" dedi içinden
San bunları düşünmemek için ringe çıkıp alıştırma yapmaya başlamıştı. Dünkü olaylar ve bu günkü gariplikleri düşündükçe sinirleri gerilmisti. Daha sinirli bir şekilde önündeki kum torbasına vurmaya başladı.
Sakin ol"
Kafasını çevirdiğinde oturan Wooyoungu gördü.
Antrenman ekipmanlarımızın hasar görmesini istemem"
San gülüp kafasını çevirip devam etmek istedi. Bi vakitten sonra kendine rakip aramaya başladı.
Ama Wooyoungun oyunu şu andan itibaren başlamıştı.
Wooyoung boğazını temizler gibi bir ses çıkarmıştıDiğerleri talimatı almış gibi yavaş yavaş toplanmaya başlamışlardı. San ise bir kenara oturmuş bandajlarını düzeltmeye çalışıyordu. Herkes ortadan kaybolmuştu.
Choi san: noluyo lan!? Millet nereye kayboldu?
Oturduğu yerden sağa sola bakındı. Wooyoungu gördü. Bir anda yanına gelip sanın kucağına oturdu " bilmem herkes nereye kaybolmuş ki ?"
San Wooyounga uzun uzun bakmıştı. Amacın ne der gibi kafasını eğdiginde
Wooyoung gülmeye başlamıştı. Kucağında oturan Wooyoung ellerini boynuna sarmıştıChoi san: napıyosun? Sana normale dönelim demiştim
Wooyoung:bende sana büyük bi oyun hazırlamak istediğimden bahsetmiştim sanki
Choi san: hayır sana anlattım Wooyoung seninle oynamıyorum. Sadece senden zaman istemiştim ama sen..
Wooyoung: evet seni zor durumda bırakıyorum. Sen vakit istemiştin ama bende vakit yok choi san. Yıllarca peşinde dolaştığımı vakit olarak saysak nasıl olur?
Choi san: niye bu kadar çok istiyorsun bilmiyorum anlayamıyorum seni. Bak benim daha önce bi sevgilim falan olmadı açıkçası odun gibi biriyim nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum
Wooyoung:bilmiyorum. Ciddiyim neden sen bilmiyorum. ilk kez gördüğümde sanki kayıp bir parçayı bulmuş gibi oldum. Ve hayatına kimse girmedi biliyorum boşuna takip etmedim herhalde. Bir gün bi kızla görürüm seni diye çok korkmuştum.
San kucağında duran tatlı tatlı konusan Wooyounga baktı. Öpmek için dudaklarına yapıştı. Wooyoung bunu beklemiyodu. Ama onun da istediği biseydi bu. Wooyoung ayrılıp sanın ağzına vurdu.
" madem zaman istiyorsun niye öpüyosun lan odun"
San dediğine güldü " ben aslında bilmiyorum. Öylesine oldu bi anda.
Wooyoung: öylesine oldu? Hoşuna gidiyo herhalde dünden beri. Bende öylesine yapıyım o zaman Wooyoung yaklaşmıştı ki kapı açıldı
Patron biz ne zaman içeri gire-
Kapıyı açan çalışan Boksörlerden biriydi Wooyoungun işaretiyle hepsi disarda bekliyoduAy valla özür dilerim yemin ederim görmedim duymadım bilmiyorum nolur öldürmeyin beni agagag"
Kapıyı kapatıp kaçmıştı
Wooyoung utanıp kafasını sana gömdü. San bu olaya kahkaha atıyodu.
Wooyoung sanın bu gülüşüne sinir olup
Suratını kaldırdı
" yo utanmadım ki ben hem nerde kalmıştık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boxing lover
Fanficchoi san antrenörü yüzünden sürekli yenilgi alir ama wooyoung ile tanisana kadar ..