New Student (1)

39 3 3
                                    

Hyunjin ağzından anlatım
Yine sıradan sıkıcı bir okul günüydü kafamı sıraya koymuş öylece dersin başlamasını bekliyordum. Kapının açılma sesiyle kafamı kaldırıp hocamızın geldiğini gördüm ama arkasında bir öğrenci daha vardı bu kimdi? Hoca sınıfa girer girmez bizi büyük bir günaydınla karşıladı ve yanındaki çocuğu bize tanıttı. Adı Lee Felix'miş ensesine kadar uzanan düz sarı saçları küçük pembe dudakları birde yanaklarında yıldızlara benzeyen çilleri vardı.. Hoca Felix'in benim yanıma oturmasını söyledi bende o yaklaşırken çantamı yanımdaki boş sandalyeden çektim. Çok utangaç görünüyordu, yanıma oturduğunda ona merhaba dedim o ise kekeleyerek merhaba dedi. Utanmış mıydı yoksa yeni geldiği için korkuyor ve heyecanlımıydı? Ona sıkması için elimi uzattığımda birden iki elini yüzüne sper etti noluyordu niye benden korkmuştu?

"Felix iyi misin yanlışlıkla bir şey mi yaptım?" (Hyunjin)

Bunu dememle beraber kollarını yüzünden çekmiş elimi sıkmaya başlamıştı yüzündeyse zoraki bir gülümseme vardı. Onun çok üstüne gitmek istemediğim için kendimi tanıttım.

"Ben Hwang Hyunjin!" (Hyunjin)

"T-Tanıştığımıza memnun oldum Hyunjin" (Felix)
Hala kekeliyordu niye acaba?

"Teneffüste sana okulu gezdirmemi ister misin?" (Hyunjin)

"O-olur teşekkürler" (Felix)

Hoca ders anlatmaya başlamıştı bizde not alıyorduk.
Yarım saat sonra
Tenefüs zili çalmıştı Felix'e okulu gezdirmek için elinden tuttum. Elinden tuttuğumda şaşkın bir şekilde tuttuğum eline baktı bende hemen elimi geri çektim.

"Ben çok özür dilerim Felix" (Hyunjin)

"Sıkıntı değil sadece bir anda tutunca şok oldum" (Felix)

Bunu diyip kıkırdamış ve elimi tutmuştu. Yeni fark ettimde az önce konuştuğunda kekelememişti acaba derste niye kekeliyordu neyse çok üstelememeye karar verdim. Ona okulu gezdirdikten sonra arkadaşlarımla tanıştırmak istiyordum. Okulda pek popüler biri değildim 6 tane arkadaşım vardı. Ailem tarafındanda evin yüzkarası olarak görülüyordum. Ben bunları düşünürken daldığımı fark etmişki Felix konuştu.

"Hyunjin iyi misin? Daldın gittin" (Felix)
Bunu söylediğinde fark ettimki koridorların neredeyse sonuna gelmiştik ve ben hala hiç bir yeri tanıtmamıştım! Off

"İyiyim Felix sadece dalmışım" (Hyunjin)

Koridorun sonunda 12. sınıfların olduğunu gördüm ve Felix'e okulu gezdirmeden önce Chan Hyung'la tanıştırmaya karar vermiştim. Koşarak yanlarına gittik -daha doğrusu ben koştum Felix elimi tuttuğu için arkamdan sürüklenmek zorunda kaldı-

"Hey Chan Hyung!" (Hyunjin)
Chan Hyung sesimi duyduğunda yanımıza gelmişti.

"Selam Hyun" (Chan)

"Bu yanındaki çocukda kim??" (Chan)
Bunu meraklı gözlerle sormuştu.

"O Felix bizim sınıfa yeni geldi ona okulu gezdirecektim ama sonra seni görünce senle tanıştırıp öyle gezdirmeye karar verdim :)" (Hyunjin)
O an fark ettimki Felix ceketimin koluna yapışmış bana çok fazla yanaşmıştı. Sanki hiç bırakmayacak gibi tutuyordu. Onu biraz sakinleşsin diye kolumın altına aldım böylece bana dahada sokuldu. Biraz hoşuma da gitmişti.

"Tanıştığımıza memnun oldum Felix" (Chan)

"B-Bende memnun o-oldum Chan Hyung" (Felix)
Onunla ilk tanıştığmızdaki gibi kekeleyerek konuşmuştu hâlâ bana iyice sokulmuş bir şekilde duruyordu. Chan Hyung'la tanıştırayım derken teneffüs bitmişti ve ben hiç bir yeri gezdirememiştim. Chan Hyung'a veda edip sınıfa yürümeye başladık..

Ağağağağ ilk bölümü attımm. Nasıl olmuş beğendiniz mii?? Hiç kontrol etmeden attım yazım yanlışı varda sorryy

Little Hug? (Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin