Taehyung bu sefer lenslerini unutmamış bir taksiye atlayarak yola koyulmuştu bu sırada Instagramda jungkook hakkında paylaşılan gönderiye bakıyordu.
Fotoğrafı galerisinde ki "🐰" klasörüne kaydetti.Az sonra clubün önüne gelmişti ücreti ödeyip arabadan indi. Bu sefer o'nu net görebileceği için mutluydu.
Clube girip sahneyi net görebileceği bir yere oturdu beklerken de kendine hafif bir kokteyl almış yudumluyordu.
Tam düşüncelere dalmışken yanında bir hareketlilik sezdi. Kafasını çevirip baktığında karşısında alt sınıflardan momo'yu gördü. Momo tanıdık bir yüz gördüğüne sevinmiş bir ifadeyle "sunbae sende mi buradasın, ben de jungkooku desteklemek için geldim sende mi onun için geldin" dedi
Taehyungsa kendini ele vermemek adına yalan söyleyerek "yok, takılmaya geldim sadece" demişti. Momo jungkookun arkadaş grubu içerisindeydi ve Taehyung jungkookun ondan hoşlandığını bilmesine gerek olmadığını düşünüyordu.
Bu yüzden kendini ele veremezdi. Biraz daha muhabbet ettikten sonra Momo gitmiş Taehyung da rahatlamıştı Momo'yu az çok tanısa da yeni insanlarla konuşma konusunda pek de iyi olduğu sayılmazdı.
Sonunda jungkook sahneye çıktığında ona bakmaya başlamıştı. Her bir ayrıntısı mükemmeldi Taehyung onun sıradışı biri olduğunu düşünüyordu. Jungkook şarkıya başlamadan önce etrafına baktı sanki gözleriyle birini arar gibiydi sonra gözleri Taehyung'un gözlerinde durdu ve gülümseyerek şarkıya başladı.
Taehyung başta jungkookun ona baktığını düşünmemişti gözlerini birkaç defa kırpıştırdıktan sonra tam olarak onun gözlerinin içine baktığını anlamış gözlerini kaçırma ihtiyacı hissetmişti.
Jungkook ise anlamıyordu dün ve bugün arasında ne fark vardı? Dün gözlerine cesaretle bakan o gözler bugün ondan kaçacak yer arıyordu.