Jeonjk
Taehyung
Konum atmayı unuttun
:')Kth
Dur atıyorum şimdi
📌konumJeonjk
Tamamdır
Evine yakınmışım zaten
Çok uzun sürmez varınca haber veririm zaten sanaKth
👍🏻Jeonjk
Kapıdayım Taehyung
İn hadiKth
GeldimAyna da son bir kez kendime bakıp evden çıktım. hala Jungkook'la bir yerlere gideceğimize inanamıyordum.
Kapının önünde park halinde duran arabanın kapısını açıp bindim ve "selam" dedim. Jungkook da "selam" diye cevaplayınca "dün sormayı unuttum nereye gideceğiz?" dedim o da "yeni bir mekan açılmış orayı denemek istiyorum. Senin için de uygun mu?" Diye sordu bende "olur" diye cevap verdim.
Arabada ki sessizlikten rahatsız olup biraz daha konuşmaya karar verdim "peki tam olarak nereye gidiyoruz" o da "bir arkadaşım bahsetmişti bu aralar popüler olan kaymağı biliyorsun değil mi?" Kafamı olumlu anlamda salladım."evet biliyorum jiminle denedik hatta Yunan kaymağını diyorsun değil mi?"dedim. "Öyle değil işte bak bu kaymak aslında Türklere aitmiş" biraz daha anlattıktan sonra "işte ben de seni gerçek kaymak yemeye balkaymak kafeye götürüyorum" dedi.
Anlattıkları ilgimi çekmişti "sen böyle bahsedince çok merak ettim şimdi" dedim "bende denemedim henüz seninle beraber deneyeceğim" dedi.
Kafeye varınca arabayı uygun bir yere park edip indik kafe turkuaz ağırlıklı olarak dekore edilmişti fazla büyük değildi ama ferah bir ortamı vardı. İkili masalardan birine oturduktan sonra kafenin sahibi bizimle ilgilenmiş bize kaymaktan bahsettikten sonra siparişlerimizi alıp gitmişti onun gitmesiyle Jungkook bana bakmaya başlamıştı o kadar dikkatli bakıyordu ki yüzümde birşey olduğunu düşündüm.
"yüzümde birşey mi var?" Diye sorduğumda gülümsedi ve
"hayır" diyerek başını salladı.
"neden öyle bakıyorsun öyleyse?"
"sadece.." diyerek söze başladı.
"sende farklı olan ne var onu anlamaya çalışıyorum"
Bir süre sustuktan sonra bende onu incelemeye başladım böyle karşılıklı bakışırken siparişlerimiz gelmişti. İçecekten bir yudum aldım.
"benden hoşlanıyor musun?" İçecek boğazımda kalmıştı hafif öksürdükten sonra cevapladım.
"ne alaka şimdi?" Dedim
"s-class'a beni izlemeye geliyorsun değil mi?"
"öyleyse ne olmuş bu senden hoşlandığım anlamına mı geliyor?"
"gelmiyor mu?"
"hayranın olduğum için de gelmiş olabilirim?"
"hayır Taehyung o ilk gün ki gözlerin öyle demiyordu bir hayranın gözleri değildi onlar"
"diyelim ki senden hoşlandığım için oraya gittim bunu yapamaz mıyım?" Arkasına yaslandı.
"yapabilirsin."
"öyleyse sıkıntı yok"
Gülümsedi "bu benden hoşlandığını kabul ettiğin anlamına mı geliyor?"
Düşünür gibi yaptım ve cevapladım "hmm sanırım.. evet"
Bişey söylemek istiyorum
Acemiyim
Berbat yazıyorum
Tşk öd bb
Bu arada balkaymak kafe:
Ali abim aralarında küçücük (🤏🏼) kalmış