*K* Noluyo ya öyle {komik söyler)
*H* Biraz ciddi olmayı düşünür müsün?
*Z* Arda kayıp mı oldu şimdi?
*E* Yok uçtu bak yukarda kuş olmuş.
*K* Hahahaha Allah seni Ecrin.
*H* Yeter!! Susun artık orda bıçak sesi geldi ve Ardaya bişey oldu.√Eve gelirler√
*Z* Kesinn bişey oldu Ardayaa
*E* Lütfen sessiz olur musun yeterince sıkıntımız var bide seninle uğraşamayız.😂
*K* Akımkee
*H* Siz dalga mı geçiyorsunuz? Arda kayboldu ve Seni çukurdan Arda kurtardı Ecrin batıyodun git gide ve Astımın var ölebilirdin.Sana gelirsek Kerem Basketbol için sen başarılı ol diye neler yaptı sana sakın bunu unutma!!!
*SUS PUS OLURLAR*
K"Unuturmuyum"
K"Evet bana çok iyliği dokundu"
Onunla yağmurlu havada tanışmıştık o sıra zor durumdaydı.
Yağmur yağıyordu ama okadarda çok deyildi bir yandan telefona bakıyor kensime kızıyordum.
Biryandanda ağlıyordum.
Arkamdan ayak sesleri geldi elimle yüzümü silip arkama baktım.Gözlerim büyüdü kaşlarımı çattım.
K"Ne işin var burda"
Beni sırf bir takım için satan sözde en yakın dostum olcak pislik yanıma gelmişti.Onunla yılardır dostuk ismi Candı onunla herşeyi yapardım.
C"Bak ben üzgünüm"
K"Ne üzgünü bildiğin yerime geçmek için hakımda yalanlar söyledin"Ağzını açtı bir şey diyeden
K"Yetmezmiş gibi srni dövdüğümü söyledin herkese"
C"Hayallimdi bir takımda oynamak"Ona doğru yürüdüm yakalarından tutup kendime çektim.
K"Yılardır dostun olan kişiyi kandırıp satçak kadarmı önemli o hayalin"
Can en sonunda beni itti bunu bekklemiyordum.C"Çok önemli tamamı "
K"Önemli ha"
Can sesiz kaldı bu beni dahda sinirlendiriryordu.
K"Lan kardeşliğimiz bitti sen hayla daha deyerli diyorsun benim hayalim deyilmiydi benimde hayalimdi ama ebn seni satmadım"Sinirden ellerim titriyordu Can gülmeye başladı şaşıknca ona baktım.
C"Bak sayende yerimi garantiledim"Eliyle işaret yaptı ve adam çıktı bazı yerleri kaydetmiş olmalıydı.Ağzım açık ona baktım.
K"Sen buyüzden geldin"
C"Herşeyimi elimden aldın"
K"Neyi aldım söylesene bu takımda benim hakım vardı"Bağırıyorduk hiç kavga etmezdik.
C"Sevdiğim kızı kendine aşık ettin"
Ona birtane vurdum gözlerim dolmuştu.
K"Sen çok aptalsın sence ben o kıza yüz verdimmi"C"Eyer onunla konuşmasaydın böyle olmazdı"
K"Eyer onunla konuşmasaydım bana hayla aşık olcaktı ve gözü benden başkasını görmiycekti"Yutkundu ona dolu gözlerle baktım.
K"Sence onun beni sevdiğini bilmiyormuydum sanıyordun bana kaçkez açıldı hepsinde reddettim ve hepsinde seni"
Yutkundum
"Onu sevdiğini söylwdim ama dinlemedi bana aşık olmaya devam etti"
Yüzüme yumruk attı.Bu biraz sendelememe sebep olmuştu ona kırgın bir şekilde bakıp
K"Sen benim kardeşim dediğim Can olamasın"
Ona doğru yürüdüm yüzüne yumruk attım.
K"Sana güvendim sana yardıme ettim karşılığı bumu"
Sen benim hayatımı mahvettin sen kimseye can olamayacak kadar karaktersizsin.....
Can bişe demeden adamıyla beraber ordan uzaklaştı
*Ağlayacak kadar kötü olur ve kaldırım taşına oturur*
Ben bunları hakedecek ne yaptım Allah'ım en yakınım düşman çıkacak kadar ne yaptım ben çok istiyordum o takıma girmeyi...
*Burnunun kanadığını görür ve kolları çizik kanıyor*
*Arda yoldan geçerken Kerem'i görür*
Burnunun kanadığını görüo Keremin yanına gider.Kerem birisinin ona yaklaştığını görünce elliyle yüzünü kapadı
A"Noldu burnun kanıyor"
Kerem ellerini yüzünden çekti ayakta olan Ardaya baktı.
K"Bu.."
Konuşmak istemiyorum.A"Ben Arda doktorum vw şu burnuna bakmam gerek"
Tamam anlamında kafa salladımArda Keremin burnunu inceledi
A"Çok büyük kırık olmasada alçıya alınmalı gel hastaneye gidelim"
K"Neden bana yardım ediyosunki"
A"Ben bir doktorum bu işe yardım etmek için seçtim"
Arda elini Kereme uzattı Kerem Ardanın uzatığı eline biraz baktı.A"Hadisene"
K"Sana nasıl güveniyim"
A"Tamam güvenmiyormusun ozaman ben sana nasıl güveniyorum"
Kaşlarını çatmıştı.
K"Artık kimseye güvenecek kadar korkusuz deyilim"Arda Keremin yanına oturdu sırtını sıvazladı
A"Bak ben ne yaşadığını bilmiyorum istersen anlat"
K"Enyakın arkadaşım tarafından bir amaç uğruna satıldım"
A"Anlıyorum oyüzden bana güvenmedin"Evet anlamında kafa salladım
Arda vir anda ayaklandı
A"Bana herşeyi baştan anlatki sana yardım ediyim"
Ona bakıp herşeyi anlattım Arda anlatıklarıma sinirlenmişti.A"Demek oyüzden ben şimdi yapacağımı bilirim"
A"Takımın ismine"
K"Bende çok hatırlamıyorum deyişip duruyor internette çok konuşulan takım oldu"
A"Biliyorum o takımsa kolaydır benim iş"Arda ben den biraz uzaklaşıp telefonla birisini arayıp konuştu yaklaşık beş dakka sonrada yanıma gülerek geldi.
K"Noldu ne gülüyosun"
A"O Canın seni bırakmasının cezasını en ağır şeklide çektircem merak etme"
K"Nasıl yani"
A"Sonra anlatırım kalk hastaneye gidiyoruz"Kerem oturduğu terden kalkıo Ardayı takip etti .
Hastanede herşeyi öyrenmişti O takımdan Canı attıp beni almışlardı Can
Artık hiçbir takıma giremiycekti bana yaptıklarından dolayı.K"Nediyceğimi bilemiyorum"
A"Bişe demene gerek yok ben bir arkadaşın olarak doğruyu yaptım"
Kendisiyle gurur duyuyordu.Kerem daha dayanamadı Ardanın durumuna güldü Ardada onunla beraber gülmeye başlamıştı.
O zamandan beri hep beraberlerdi.
H"Kerem kendine gel "
K"Tamam bir anda tanışma anımızı hatırladım"
*B* Nasıl yani şimdi Arda kayıp mı oldu?
*E* Aynısı sanada mı diyim ne yaşıyosunuz görmediniz sanki
*H* O anlamda mı diyo çocuk Ecrin?
*E* Ne dedim ya!
*B* Hem o Keremin akım fln dediği ne
*K* Bihter Ziyagil bilir misin?
*B* Biliyoruz O kadar da salak değiliz.
*K* Aferinn
*H* Şimdi saçma sapan konuları bırakın ve plan düşünün!!!
K"Bence byarın tekrar oraya gidelim belki bir iz buluruz"
E"Bende Kereme katılıyorum parkta buluşup oraya gideriz "
H"Tamam zaten geç oldu"
B"Hadi ozaman dağılalım yarın saat yedide orda olun"Herkes tamam diyip herkes evlerine dağıldı.
Yarın saat yedide orda buluşcakları için hepsi alarm kurup uyumuştu.
Selam bu kitabiı yazmaya ara veriyoruz aslında zorundayız önemli bir sınavımız var oyüzden derslere gömülcem yani okullar kapanana kadar biz yokuz.
Umarım okuma olurda arkadaşımı yazmaya ikna edebilirim görüşürü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Gecenin Gizemi
AdventureKaranlık bir gecede 5 kişi yürüyorduk bir ses geldi tırsmıştık. Nerden gelmişti o ses? Arda sol köşeye gözlerini dikmişti neler oluyordu Gizemi çözebilecekler miydi? Ardaya ne olmuştu? Eğlence heyecan gizem merak ediyorsan haydi gel Korku dolu an...