S: SUAN KONUMUZ BU DEGIL DISINDAN DA ICINDEN DE OLSA BOYLE SEYLER DEME
Mt: Bu kadar gerilmene gerek yoktu
Bayan Chu, Hana ve Mun hala ne oldugunu anlayamamislardi.
H: Ne dedi ki?
M: Ne dedin Ajusshi?
C: Kim bilir yine ne dedi
Hizlica Mun'un yatagindan inip banyoya kostum ve yuzumu yikayip giyindim. Bayan Chu'nun Motak'a bagirma sesleri buraya kadar geliyordu. Odaya geri dondugumde kapinin arkasindan Mun'a elimle gel isareti yaptim. Kargasanin arasindan yavasca siyrilip yanima geldi ve birlikte okula dogru yurumeye basladik. Okula gelene kadar yuzune bile bakamadim. Okul kapisina geldigimizde sadece el sallayip iceri girdim.
Girdigim anda tum gozlerin ustumde dolastigini hissedebiliyordum. Hizlica sinifimi bulup arka kose siraya kivrildim. Ogretmen geldiginde cok sikici bir ders olacagini anlamistim. Neyse ki hizlica gecip gitti. Kulakligimi takip basimi siraya koydum ve sadece muzik dinledim.
Sacimda bir el hissetmemle refleks olarak kafami hizlica kaldirip sacimi tutan eli ters cevirdim. Ogrencinin isimligine bakmamla kim oldugunu anlamam bir oldu. "Shin Hyeok-u" belediye baskaninin oglu ve okulun zorbasi.
Hy: Kimsin sen?
S: Neden sorduguna bagli olarak degisebilir Shin.
Hy: Numarani almak icin dersem bir sansim olur mu?
Tam hayir diyecekken Mun'u sinif kapisinda gordum. Hyeok-u'ya biraz beklemesi gerektigini soyleyip hizla siniftan cikip Mun'un yanina kostum.
S: Ne yapmaliyim?
M: Dusmanimizi yakinimizda tutalim, onu babasi hakkinda bilgi almak icin kullanabiliriz.
S: Nasil istersen.
Sinifa geri gittigimde Hyeok-u hala bekliyordu,manyak resmen. Su ana kadar gitmis olur diye dusunmustum. Sirama geri oturdugumda telefonunu bana uzatti numarami girdim,alayci bir tavirla gulumseyip gittiginde yanimda yali kazigi gibi dikilen Mun'u gordum.
S: YA GIRERKEN BI SES MI ETSEN CANIM ABIM
M: Yo
Ders zili calinca Mun kosarak kendi sinifina gitti,oglen yemegi geldiginde kurt gibi actim. Yemegimi alip bir masaya oturdum,masanin tamamen bos olmasina da ozellikle dikkat etmistim. Otururken karsimdaki tepsi sesiyle irkildim bu tabii ki Mun'du.
S: Arkadaslarinin yanina gitsene.
M: Hayir,seninle oturmak istiyorum.
S: Nasil istersen.
Gecistirmeye calismistim ve belli ki ise yaramisti. Cok gecmeden Mun baska bir soru sordu
M: Geleli 2 gun oldu ama seni hic gulerken gormedim?
S: Sadece yaninda rahat hissettigim insanlarin yaninda gulumserim, zaman alacaktir.
Yere bakarak kafasini salladi ve gulumsedi,zil calinca siniflarimiza gittik ve okul gunu boyle gecip gitti.
Dukkana dogru yurumeye basladik, cok gecmeden duvar dibinde oturan Hyeok-u ve cetesine rastladik. Ben Mun'dan cok daha kisa oldugum icin gorunmuyordum.
Hy: Oo kimleri goruyoruz
S: Bilmem Shin,kimleri goruyorsun?
Hy: Sen de mi onlarla takiliyorsun?
S: Begenemediysen numarami en yakin zamanda engelle.
Mun'u kolundan tutup hizla uzaklastirdim. Dukkana vardigimizda sinirli oldugum yuzumden fazlasiyla belli oluyordu. Mun yanima gelip oturmami soyledi.