Mun bir an beni odaya goturmek icin elini elimin yanina getirdi sonra bir sure duraksayip bunun yasanmamis olmasini diler gibi yavasca elini cekti. Kotu hissetmemesi icin fark etmemis gibi yaparak onden yavasca yurudum.
Beni durdurdugunda bir odanin onundeydik. Odanin icinde bir ranza vardi, galiba uzun zamandir yeni bir avci bekliyorlardi. Ben daldigim dusuncelerden kurtulana kadar Mun ranzanin ust katini kapmisti bile.
S: Cok firsatcisin,Mun.
M: Sagol bazen oyle olmak gerekiyor cinim
Goz devirdim ve alt kata gectim. Tam uykuya dalacaktim ki Mun'un nefes seslerine uyandim. Birini gordugunu soyleyerek herkesi acele acele uyandirdi. Arabada uyudugumu fark eden herkesin yuzune uzgun bir gulumseme yerlesmisti. Yarin pazartesiydi ve Mun ile ben dogru duzgun uyuyamamistik bile.
Geldigimizde Mun bana seslendi ve kabusumdan nefes nefese uyandim. Bir adamdi cocuguna ve karisina siddet uyguluyordu. Adamin yerini buldugumuz da donup dolasip ayni yere gelmistik. Iceri girdigimizde adam neredeyse cocugu oldurecekti. Ha-na adamin ustune atlayip adami sikistirdi.
Cocuk neredeyse bogulmustu, Bayan Chu hemen onu iyilestirdi ve hafizasini sildi. Ha-na ise adamin icindeki ruhu cikardi. Adaminda hafizasini silip polisi aradik ve hemen oradan toz olduk.
Dukkana geldigimizde kendimi direkt yatagima attim. Yarin okul vardi ve 07:00'da kalkmam gerekiyordu sonucta. Kaltigimda saat 06:54'tu bir daha uyuyamazdim zaten Mun'u uyandirmak icin ranzanin merdivenine tirmanmaya baslamistim, Mun'un coktan uyandigini gorunce gozlerimi devirdim. Dikkatim dagildi ve elim kaydi tam dusecekken Mun kolumu tuttu. Tabii o kolumu yakalayana kadar birazcik(💀) bagirdigim icin herkes odaya toplasmisti. Mun kolumu birakmadigi icin odanin kapisinda duran ucluyle bakisiyorduk. Mun beni sertce yukari cekti. Sadece utanmislikla gunaydin diyebildim.
Sonra Mo-tak'in sesini duydum
G: Ha-na ve Mun'u bekliyordum ama her turlusu bana uyar.
S: SACMALAMA MO-TAK!
Mo-tak sadece sasirmis gozlerle bana bakiyordu.
G: Ben konusmuyordum? Bir dakika yoksa...
Herkes birbirine bakiyordu.
G: Sen akil mi okuyorsun?!
Selam, hikaye biraz da sizin onerilerinize gore devam etsin istiyorum okumaktan zevk almaniz icin oneriniz veya yasanmasini istediginiz bir sey varsa yazarsiniz seviyorum sizii 🫶🏻🫶🏻