Part 5: Hell Hath No Fury

14 0 0
                                    

𝐎𝐜𝐭𝐨𝐛𝐞𝐫 𝟓𝐭𝐡 𝟐𝟎𝟐𝟒: 𝟏𝟏:𝟑𝟓𝐀𝐌

𝐀𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐢𝐬 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐓𝐨𝐰𝐧 𝐇𝐚𝐥𝐥, 𝐚 𝐧𝐞𝐰 𝐯𝐢𝐝𝐞𝐨𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐜𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐨, 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐨 𝐟𝐚𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥 𝐡𝐚𝐛𝐢𝐭𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐭 𝐋𝐚𝐤𝐞 𝐈𝐬𝐚𝐛𝐞𝐥𝐥𝐚, 𝐚 𝐧𝐞𝐰 𝐯𝐢𝐝𝐞𝐨𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭.. 𝐀𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐩.

𝐀𝐢𝐝𝐞𝐧: "𝐇𝐞𝐲."

𝐂𝐚𝐬𝐡𝐢𝐞𝐫: "𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞, 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐚𝐲 𝐈 𝐚𝐬𝐬𝐢𝐬𝐭 𝐲𝐨𝐮?"

𝐀𝐢𝐝𝐞𝐧: "𝐢𝐬 𝐏𝐨𝐬𝐭 𝐁𝐫𝐞𝐚𝐤 𝟐 𝐚𝐯𝐚𝐢𝐥𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐞𝐭?"

𝐂𝐚𝐬𝐡𝐢𝐞𝐫: "𝐘𝐮𝐩, 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐲𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐚𝐲 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐩𝐞𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐨𝐧 𝐢𝐭?"

𝐀𝐢𝐝𝐞𝐧: "𝐘𝐞𝐚𝐡, 𝐰𝐡𝐲 𝐧𝐨𝐭?"

𝐂𝐚𝐬𝐡𝐢𝐞𝐫: "𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐏𝐨𝐬𝐭 𝐁𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐰𝐚𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐚 𝐟𝐥𝐨𝐩, 𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐪𝐮𝐞𝐥 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬𝐭𝐥𝐲!"

𝐀𝐢𝐝𝐞𝐧: "𝐏𝐨𝐬𝐭 𝐁𝐫𝐞𝐚𝐤 𝟐 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐫𝐞𝐯𝐢𝐞𝐰𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐚𝐛𝐥𝐞, 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝟖/𝟏𝟎 𝐚𝐧𝐝 𝟖.𝟓/𝟏𝟎 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐥𝐞𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐁𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞𝐬 𝐈 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐨𝐧𝐞."

𝐂𝐚𝐬𝐡𝐢𝐞𝐫: "𝐎𝐡 𝐰𝐞𝐥𝐥, 𝐢𝐭'𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲, 𝐈'𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰!"

𝐀𝐢𝐝𝐞𝐧: "𝐒𝐩𝐨𝐫𝐭𝐬 𝐠𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐢𝐜𝐫𝐨-𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐫𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐢𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫𝐬? 𝐍𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬, 𝐏𝐨𝐬𝐭 𝐁𝐫𝐞𝐚𝐤 𝟐 𝐚𝐩𝐩𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞."

𝐂𝐚𝐬𝐡𝐢𝐞𝐫: "𝐎𝐨𝐨𝐨𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨, 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝟔𝟗.𝟗𝟗$."

𝐀𝐢𝐝𝐞𝐧: "𝐉𝐞𝐬𝐮𝐬! 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐞𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧!"

𝐂𝐚𝐬𝐡𝐢𝐞𝐫: "𝐖𝐡𝐚𝐭? 𝐲𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐚 𝐫𝐨𝐜𝐤? 𝐧𝐞𝐰 𝐫𝐞𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐜𝐞 𝐢𝐧𝐜𝐫𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝟏𝟎$."

EventualityWhere stories live. Discover now