𝐍𝐨𝐯𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝟐𝟗𝐭𝐡 𝟏𝟗𝟕𝟗: 𝟏𝟏:𝟏𝟓𝐀𝐌
𝐋𝐚𝐨𝐳𝐢 𝐙𝐡𝐚𝐧𝐠: "𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐚𝐩𝐨𝐥𝐨𝐠𝐢𝐳𝐞! 𝐓𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐢𝐬 𝐚 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐲, 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐞'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬, 𝐝𝐢𝐝 𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐧𝐞𝐰𝐬?"
𝐋𝐚𝐨𝐳𝐢 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐚 𝐭𝐡𝐞𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐥𝐨𝐲𝐚𝐥 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐦.
𝐋𝐚𝐨𝐳𝐢: "𝐀 𝐧𝐞𝐰 𝐨𝐫𝐠𝐚𝐧𝐢𝐳𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐝𝐢𝐬𝐩𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝, 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐥𝐞𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐫𝐩𝐨𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐞𝐫𝐚𝐝𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐬 𝐚𝐧𝐝 "𝐜𝐮𝐥𝐭𝐬" 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐮𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐭 𝐀𝐩𝐨𝐥𝐥𝐨'𝐬 𝐄𝐲𝐞! 𝐡𝐨𝐰 𝐚𝐫𝐫𝐨𝐠𝐚𝐧𝐭, 𝐭𝐨 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐫𝐞 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐚𝐧 𝐞𝐲𝐞 𝐨𝐟 𝐚 𝐠𝐨𝐝, 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧 𝐭𝐨 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐢𝐯𝐢𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐮𝐞 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐢𝐭... 𝐎𝐡 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠! 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨 𝐨𝐫𝐠𝐚𝐧𝐢𝐳𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐮𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐩𝐨𝐥𝐥𝐨'𝐬 𝐄𝐲𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞 𝐚𝐭 𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐀𝐥𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭𝐲 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦! 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞 𝐚𝐬 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐋𝐨𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐁𝐫𝐢𝐝𝐠𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐚 𝐠𝐥𝐨𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐡𝐨𝐥𝐝! 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐨 𝐝𝐨, 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐨 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐲 𝐰𝐞 𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐀𝐥𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭𝐲'𝐬 𝐛𝐥𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠𝐬. 𝐁𝐋𝐄𝐒𝐒 𝐔𝐒 𝐀𝐋𝐌𝐈𝐆𝐇𝐓𝐘!"
𝐓𝐡𝐞 𝐂𝐫𝐨𝐰𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐢𝐬𝐨𝐧 "𝐁𝐋𝐄𝐒𝐒 𝐔𝐒 𝐀𝐋𝐌𝐈𝐆𝐇𝐓𝐘! 𝐁𝐋𝐄𝐒𝐒 𝐔𝐒 𝐀𝐋𝐌𝐈𝐆𝐇𝐓𝐘, 𝐁𝐋𝐄𝐒𝐒 𝐔𝐒 𝐀𝐋𝐌𝐈𝐆𝐇𝐓𝐘" 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐬𝐞 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐞𝐱𝐢𝐭, 𝐋𝐚𝐨𝐳𝐢 𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞, 𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐝𝐬 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐢𝐧 𝐚 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐚𝐥𝐥𝐞𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐚𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦, 𝐡𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐢𝐧 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐋𝐨𝐧𝐝𝐨𝐧 𝐁𝐫𝐢𝐝𝐠𝐞...
𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚 𝟏𝟎 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐞 𝐡𝐞 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐭 𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐞𝐧𝐭𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞, 𝐚 𝐬𝐢𝐠𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐬 "𝐁𝐞𝐫𝐦𝐨𝐧𝐝𝐬𝐞𝐲 𝐒𝐩𝐚 𝐆𝐚𝐫𝐝𝐞𝐧𝐬" 𝐋𝐚𝐨𝐳𝐢 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐚𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐭𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐧𝐜𝐡 𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐨𝐧, 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐬... 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐚 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐭𝐬 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦...
YOU ARE READING
Eventuality
Mystery / ThrillerIn a world infested with terrorism and constant economical and political turmoil, enter 19 year old Aiden Moore on a mission to save mankind from itself as he attempts to draw distinction between heroism and villainy.