Bölüm 1

9 2 2
                                    

Selam arkadaşlar bu kitabın bu bölümünü önceden başka bir sayfada okumuş olabilirsiniz okuduğunuz sayfa benim eski sayfamdı. Çok mükemmel yazıyorum diyemem eleştiriye açık bir insanım beğenmediğiniz yerleri belirtirseniz sevinirim iyi okumalar :)
Kitabın şuanlık ana karakterleri :
1. Sarp Karabey
2. Alev Özgün
3. Baran Özgün
4. Volkan Özgün
5. Serkan Özgün
6. Ayla Özgün
7. Murat Karabey

BÖLÜM ŞARKISI= Cem Adrian = Herkes Gider mi? (Aylin Aslım)

Geçmişten kesit
Alev güzel kızım prenses gibi olmuşsun.

Anne teyzem seçti elbisemi dedi ki benim düğünümde iki tane prenses olacak sen ve ben

Serkan kızımız prenses gibi olmamış mı ?

Ayla annesi bu kadar güzelken onun prenses olmaması gibi bir ihtimal var mı sence çok güzel olmuşsunuz dedi Serkan
ve ondan sonra bir silah sesi duyuldu sonra bir kez daha aynı ses geldi Alev elbisesine baktı kan sıçramıştı her tarafına ilk babası serildi Alev'in ayaklarının dibine sonra annesi çok korkmuştu Alev sonra oturdu hem annesine hem babasına aynı anda sarıldı çığlıklarında boğuluyordu Alev sonra bir ses duydu

Ağlama küçük kız onlar geri gelemez ...

Şuan ki zaman

"Ağlama küçük kız onlar geri gelemez" bunları düşünüyordum yine aynı kabusu görmüştüm 13 yıldır bir gece bile yakamı
bırakmayan kabus, işin ironisi bundan başka hiç bir şey hatırlayamıyor oluşumdu annemle babamla ile ilgili hatırladığım tek şey o berbat geceydi keşke o gece ile ilgili her şeyi hatırlasaydım ama o sesin kaynağının yüzünü hatırlayamıyorum. Saate baktım 11'e geliyordu işe geç kalmıştım büyük ihtimalle Baran terör estirecekti hızlıca hazırlandım ve evden çıktım 10 dk sonra şirketteydim. Hızlıca Baran'ın odasına gittim Baran yerinde yoktu bu beni çok şaşırtmıştı o işkoliğin burada çalışması gerekmiyor muydu ?tam Baran'ı sekreterine sormak için ayaklanmıştım ki Baran'ın sesini duydum.

Siz gelme zahmetinde bulunmasaydınız Alev Hanım biz toplantıyı sizin ayağınıza getirirdik

Yani getirseniz fena olmazmış abi ama bir daha ki sefere artık ne yapalım diyip sırıtmaya başladım
Söylenme hadi kalk toplantıya gidiyoruz sekreterim olarak senin de orada olman lazım

Bir dakika sekreter mi?

Evet itirazın mı var ?

Yok dedim çünkü ne yaparsam yapim Baran camışını fikrinden vazgeçiremezdim sonra beraber toplantıya gittik
...
Toplantının üzerinden tam tamına 4 saat geçmişti ve ben o zamandan beri masa başında çalışıyordum. Başımı kaşıyacak vaktim bile yoktu çünkü abim önüme tonla iş vermişti. Ciddi anlamda artık kendimi öldürüp bu çileden kurtulmayı düşündüğüm sırada köleliğini yaptığım abim bana acımış olacak ki "toparlan gidiyoruz" dedi ışık hızı ile hazırlanıp arabaya doğru koşar adım gidiyordum abim ise arkamdan "yavaş lan ayı düşeceksin " diye bağırıyordu abimin söylenmelerini bile özlemiştim. Yaklaşık 3 yıldır Amerika'daydım Volkan amcanın ve abimin ısrarları ile geri dönmüştüm. Abim ilk hafta bana fazla abilik taslamasada bu hafta eski halimize dönmüştük ama ben en çok bu halimizi seviyordum. Tabii dönmemde birinin daha payı vardı. Volkan amca babamın öz kardeşiymiş babam ile annem öldüğünde o bakmış bana Baran'da onun öz oğlu değil anlattığına göre Volkan amcanın eşinin psikolojik sorunları varmış Volkan amca bir gün eve geldiğinde karısından bir veda mektubu tek varmış evde kısa süre sonra ise ölüm haberi gelmiş karısının Volkan amca buna rağmen onu sevmekten asla vazgeçmemiş. Sonra acısı dinsin diye Baran'ı evlatlık almış.

...
Kısa olduğunun farkındayım ama bölümler artıkça uzunlukları da artacak çünkü canım öyle istiyor🫠. İlk bölümle ilgili düşüncelerinizi alabilir miyim? Sizce Alev'in anne ve babasını kim öldürdü ?


İNTİKAM ATEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin